lettere-gal Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 (endret) Har lasta ned browser plugin og når jeg starter innstalasjonen så ser jeg såvidt at den starter før bare alt avsluttes. Noen som har vært borti lignende? Jeg finner mappa til plugin der den skal ligge, men funker fortsatt ikke. I battlelog står det fortsatt at jeg må innstalere web plugins... Endret 1. februar 2015 av lettere-gal Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Har vært borti lignende før,eneste fiks den gang var å stenge nettleser og Origin helt,enkelte ganger måtte jeg tilogmed restarte pcen før det funka. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Har lasta ned browser plugin og når jeg starter innstalasjonen så ser jeg såvidt at den starter før bare alt avsluttes. Noen som har vært borti lignende? Jeg finner mappa til plugin der den skal ligge, men funker fortsatt ikke. I battlelog står det fortsatt at jeg må innstalere web plugins... Prøv å avinstaller plugin'en, og install er den på nytt. Dersom det ikke hjelper kan du prøve å avinstallere det manuelt, dog blir det litt letting i register osv dersom du skal gjøre det. Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 1. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2015 (endret) Ingenting av det ovenfor funker... Prøvde spille singleplayer da begynte den å laste ned alle de 20gb pånytt igjen. Endret 1. februar 2015 av lettere-gal Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 1. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2015 Har ikke sletta fra registry da jeg ikke har peeeiling på hvordan dette gjøres.. Lenke til kommentar
Kalaz Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 (endret) Edit: glem det! Men dette er jo altid et marrerit og få ordna med den pluginen, skulle tro ikke den installerte seg en gang noe jalla opplegg,,, sorry offtopic.. Endret 1. februar 2015 av Heinza7 Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 1. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2015 Alltid vært plaga med den pluginen jeg... Sliter man ikke med blodtrykk fra før gjør man det iallfall innen man har fått battlefield oppe å går, føler jeg iallfall. 1 Lenke til kommentar
Kalaz Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Som jeg egentlig skrev i forrige innlegg, men redigerte bort. Har du testa i en annen nettleser, før brukte jeg chrome men nå bruker jeg firefox. Fikk det til nå, måtte bare allowe plugin`en i toppen vensrtre hjørne eller høyre! Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 1. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2015 Prøvd alle nettlesere. Nå ser den ut til å funke, men etter å ha brukt 1 dag på å laste ned spillet er jeg nødt til å laste det ned pånytt... Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 2. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) Dette kommer når jeg innstallerer bf4 eller prøver da... battlefield 4 directx setup error an internal error occurred Og når jeg prøver å innstallere de expansionpack som er nedlasta skjer det ingenting. Er fitte faen så lei av styret med bf nå. Er det mulig å få tilbake pengene??? Innpå origin er alt innstallert å nedlasta. Men innpå battlelog er ingenting det. Jævla svenskevits. Endret 2. februar 2015 av lettere-gal Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 2. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2015 Her er det helt stopp!! Lenke til kommentar
blinc Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Hell i uhell, nå slipper du å spille bf4.. 1 Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 2. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2015 Jeg har prata mye dritt om wow gjennomårene (og de åndssvake sjeler som spiller dette) men har faktisk tatt steget å innstallert wow og t.o.m prøvd trial versjon... Takk gud for at jeg er anonym hadde mine venner lest dette hadde jeg blitt fryst ut av gjengen. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 For meg er det bare Firefox som funker med BF. Har prøvd IE, Waterfox, Chrome. Ingen funket. Mulig at Opera funker da, har ikke prøvd den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå