junezasheim Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 (endret) Har Samsung Galaxy S5, sliter med at enhetsminnet er fullt så jeg ikke får lastet ned apper. Jeg har god plass på minnekortet, og har overført alt av bilder og videoer dit. Prøvde til og med å overføre deler av operativsystemet, en matte som het android blant annet, men det rota vist til hele systemet på telefon.. Når jeg sjekker oversikten over lagringsplass står det at det nesten ikke er bilder eller musikk e.l. lagret på enhetsminnet, det som tar så utrolig stor plass er "annet", men det får jeg ingen oversikt over hva er. Er der noen her som kjenner til problemet, eller har en anelese om hva det kan være som ligger under "annet" og tar over 10GB lagringsplass på enheten? Endret 1. februar 2015 av junezasheim Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Da tar du og gjør en factory resett av den. Du har vel ikke merket masse for offline innhold av musikk/album/spill lister/ fra wimp eller spotify . Eller serier eller filmer. Spotify og wimp velger interminnet som default. Og slikt kan jo fort oppta mye plass. Ellers er vel ES file explorer fra estrong best å bruke til å kartlegge med. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Hva med å fjerne midlertidige filer (mellomlager/buffer). I noen apper kan dette bli ganske mye. Hvis du får frigitt litt plass til en app så kan CCleaner gjøre en god jobb. Lenke til kommentar
junezasheim Skrevet 7. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2015 Jeg har et par lister på spotify som er "aviable offline", men jeg tenker ikke at de skal ta over 10 GB, er kanskje 500 sanger i alt. Jeg har overført alle applilasjoner som kunne overføres til minnekort over til minnekortet, men likevel får jeg opp at enhetsminnet er fullt når jeg skal laste ned noe fra Play Store... Lenke til kommentar
junezasheim Skrevet 7. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2015 Hva med å fjerne midlertidige filer (mellomlager/buffer). I noen apper kan dette bli ganske mye. Hvis du får frigitt litt plass til en app så kan CCleaner gjøre en god jobb. Hva er Ccleaner, hvilken jobb gjør den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Ccleaner fjerner midlertidige filer. Jeg kan også anbefale All-in-One toolboks. Den renser og hjelper deg å flytte aper til minnekortet. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Hva med å fjerne midlertidige filer (mellomlager/buffer). I noen apper kan dette bli ganske mye. Hvis du får frigitt litt plass til en app så kan CCleaner gjøre en god jobb. Hva er Ccleaner, hvilken jobb gjør den? Eh... De står i posten du siterer at den fjerner midlertidige filer... Og det står mer i lenka... Ccleaner er en app som har vært til PC i mange år og er mye brukt der. Har nå også kommet til Android og gjør en god jobb for å hjelpe med å fjerne midlertidige filer, nedlastede filer o.l. Du får se hva den foreslår også velger du hva den skal slette. I tillegg får du snarveier for å slette i noen apper som må slettes manuelt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Vet ikke om dette er mulig på Samsung, men på andre Androider kan du definere at minnekortet skal være primærminne. Kan evt være verdt å prøve. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Når spotify gjør sanger "offline" har du lasta de ned til telefonen. 500 MP3 kan fort bli mange gigabyte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå