Helm Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 (endret) Sitter og vurderer noen spill-bærbare. Det jeg har bestemt meg for, er at det skal være Asus. Prisguide: Asus ROG G751JT-T70**H. Akkurat nå er det G751JT-T7036H og G751JT-T7004H jeg vurderer mest. Den eneste forskjellen mellom disse to, er kapasiteten på primærdisken. Den ene har 128 GB og den andre 256 GB. Men har de det nyeste og raskeste grensesnittet? Jeg har fått med meg at det finnes noe nytt som ca. fordobler båndbredden. Mulig det er det som heter M2 men jeg er ikke sikker. Når jeg søker på SSD med M2-grensesnittet på Komplett, har de lese- og skrivehastigheter på rundt 500 MB/s. Man skal kunne få det dobbelte? Og så lurer jeg på om jeg kan sette opp RAID-0. Jeg tror(?) det er plass til tre disker uten å ta vekk DVD-stasjonen. Jeg tenker da på 2 stk SSD i RAID 0 pluss den HDD som medfølger. Om dette er tilrådelig eller i det hele tatt mulig vet jeg ikke. Endret 1. februar 2015 av Helm Hammerhand Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå