Thore250 Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Hei, viss jeg har fått hentelapp på sms og jeg ikke henter pakken, får jeg da hentelapp i postkassa? Hvor mange dager går det før de sender hentelapp i postkassa? Takk for svar! Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Tipper du får en påminnelse på SMS hvis du ikke henter pakken. Hentefristen er 14 dager før den returneres. Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Du vil enten kun få en fysisk hentelapp eller en sms - Etter 14 dager (muligens mer, kommer ann på de ansatte) så blir pakken sendt i retur. Tror du får en påminnelse etter 12 dager eller noe på sms. Er ikke helt sikker Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 (endret) Ja du får hentelapp i postkassa i tillegg til sms. Selv har jeg fått hentelapp i postkassen den samme dagen som jeg har fått sms, om pakken har blitt levert tidlig om morgenen på postkontoret. Det vanlige er dagen etter (det er min erfaring så langt), såfremt det ikke er søndag eller helligdager i det samme tidsrommet som du får sms fra posten om å hente pakken din. Endret 31. januar 2015 av fotonisse Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Ja du får hentelapp i postkassa i tillegg til sms. Selv har jeg fått hentelapp i postkassen den samme dagen som jeg har fått sms, om pakken har blitt levert tidlig om morgenen på postkontoret. Det vanlige er dagen etter (det er min erfaring så langt), såfremt det ikke er søndag eller helligdager i det samme tidsrommet som du får sms fra posten om å hente pakken din. Hmm, jeg får flere pakker hver dag, ifra verden rundt. Enten så får jeg kun en sms eller en hentelapp, aldri begge deler. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Ja du får hentelapp i postkassa i tillegg til sms. Selv har jeg fått hentelapp i postkassen den samme dagen som jeg har fått sms, om pakken har blitt levert tidlig om morgenen på postkontoret. Det vanlige er dagen etter (det er min erfaring så langt), såfremt det ikke er søndag eller helligdager i det samme tidsrommet som du får sms fra posten om å hente pakken din. Hmm, jeg får flere pakker hver dag, ifra verden rundt. Enten så får jeg kun en sms eller en hentelapp, aldri begge deler. Jeg får mld på Mail, Sms og hentelapp samt en app på mobil, for og være sikker 4 Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Ja du får hentelapp i postkassa i tillegg til sms. Selv har jeg fått hentelapp i postkassen den samme dagen som jeg har fått sms, om pakken har blitt levert tidlig om morgenen på postkontoret. Det vanlige er dagen etter (det er min erfaring så langt), såfremt det ikke er søndag eller helligdager i det samme tidsrommet som du får sms fra posten om å hente pakken din. Hmm, jeg får flere pakker hver dag, ifra verden rundt. Enten så får jeg kun en sms eller en hentelapp, aldri begge deler. Hentelapp i postkassa får jeg hver eneste gang jeg mottar en pakke via posten, men det er ikke alltid jeg får den på sms. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Dette bestemmes av sender. Vi har feks kuttet ut fysisk lapp nå siden det koster endel og kjører bare sms/epost. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå