Gjest member-296438 Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Spor Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Minner meg om TV reklame, hvor man ut fra bilsporet kunne konstatere at en Audi Quattro hadde passert. Her ser det ut å være Continental vinterdekk, støvelmerke mer usikkert. Artig vri på et bilde. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Minner meg om TV reklame, hvor man ut fra bilsporet kunne konstatere at en Audi Quattro hadde passert. Her ser det ut å være Continental vinterdekk, støvelmerke mer usikkert. Artig vri på et bilde. Vennlig hilsen Ragnar Takker for kommentar Ragnar. Historien kunne fort vært: Mann i Ecco sko ble delvis påkjørt av Audi med Continental dekk på venstre forhjul.... Lenke til kommentar
aagesp Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Jeg trodde det var "Cold cases". Artig bilde. aagesp Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Minner meg om TV reklame, hvor man ut fra bilsporet kunne konstatere at en Audi Quattro hadde passert. Her ser det ut å være Continental vinterdekk, støvelmerke mer usikkert. Artig vri på et bilde. Vennlig hilsen Ragnar Takker for kommentar Ragnar. Historien kunne fort vært: Mann i Ecco sko ble delvis påkjørt av Audi med Continental dekk på venstre forhjul.... Kjøper den. Skj Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Hvorfor blir ikke jeg lenger overrasket av Pentaxens observasjoner? Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Kreativt vintermotiv Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Takker for overraskende kommentarer:-) @ Rolf, så finner jeg sånne motiver når jeg går og ser i bakken, beskjeden som jeg en sjelden gang kan være..... Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Noen har satt forgjengelige spor etter seg. Vi får jo håpe at ikke de som laget disse hadde svin på skogen og vil bli avslørt av dette bildet. Roar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Noen har satt forgjengelige spor etter seg. Vi får jo håpe at ikke de som laget disse hadde svin på skogen og vil bli avslørt av dette bildet. Roar Vel Kneppen, det er vel mye en kan ha på skogen, men kunne ikke se noen spor etter svin... Takker for oppmerksomheten:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg