Shamalamadingdong Skrevet 3. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2015 Det er ingen vits i å klage, 3,5gb er bedre en noe annet jalla. De kan dog senke prisen med en 8ende-del på neste kort Skal jeg klage må jeg bestille lastebil ja jeg spurte deg om hvorfor du hadde så mange grafikkkort liggende rundt omkring men jeg tror ikke at jeg fikk svar. Bedrift? Lenke til kommentar
War Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Sorry, har en del poster på en dag. Sigg- Folding@home /simulere proteinbretting for å finne en løsning på kreft. Da som hobby. 2 Lenke til kommentar
Shamalamadingdong Skrevet 3. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2015 Sorry, har en del poster på en dag. Sigg- Folding@home /simulere proteinbretting for å finne en løsning på kreft. Da som hobby. oja. så det var det linken under svarene dine var til. Det er veldig flott gjort av deg å drive med dette. Lykke til og skal be vennene mine som lar pcen stå på hele dage, prøve dette Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Folk kan lure hvordan folk har råd til slikt, men face the reality, hobby biler koster jo gjerne 80k så man får jo ca 13 gyx 980 for prisen og folk har gjerne flere, så da er det plutselig ikke så urealistisk 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Haha skal ikke si hva bilen min koster om du trur 80k er hobbyprissnitt Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Haha skal ikke si hva bilen min koster om du trur 80k er hobbyprissnittSnakket om farsan sine bobler Lenke til kommentar
War Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Ja det blir en prioritering, jeg har for eks ikke hytte eller fiskestenger. Jeg går ikke ut å drikker, sparer både penger og trenger tiden på serverrommene. 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Ja det blir en prioritering, jeg har for eks ikke hytte eller fiskestenger. Jeg går ikke ut å drikker, sparer både penger og trenger tiden på serverrommene. Bruke tiden på kvelden på serverrommet og soverommet er fornuftig Lenke til kommentar
War Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Hvor ellers Jeg har seng på serverrommet også, les madrass på gulvet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå