*F* Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Popr3b3l https://www.facebook.com/Popr3b3l Crypsis https://www.facebook.com/crypsismusic The Prophet https://www.facebook.com/djtheprophet Hyggelige folk de to førstnevnte var ihvertfall langt meg snakkesalig en meg. Ja, også OnklP og Jaa9. Ellers kommer jeg ikke på noen nå ihvertfal Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Har håndhilst på søstra til Jens Stoltenberg Ble intervjua av Dagfinn Lyngbø og Anne Kat Hærland på gata i ifbm. et program de lagde, men ble ikke vist på TV Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Festet ett par ganger med Tommy Shariff, dropper nach med han desverre, viste ikke at han skulle på samme nach som jeg egentlig skulle på... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 - Jeg bomma røyk av Keith Richards og preika litt med ham i skybaren på Grand etter en konsert. Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuude. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Internasjonale: James Hetfield Lars Ulrich Robert Trujillo Kirk Hammett Nasjonale: Nils Vogt Gaute Grøtta Grav Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Bjarte Tjøstheim Sandra Lyng Haugen Det er de eneste jeg kommer på å faktisk ha snakket med. Har så klart sett mange rundt omkring i Oslo, men det teller ikke. Lenke til kommentar
Maurits91 Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Moddi Kjempehyggelig Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 - Jeg bomma røyk av Keith Richards og preika litt med ham i skybaren på Grand etter en konsert. Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuude. Pappa, onkelen hans og fetteren hans var svært sjalu. Fetteren hadde vært ute og røyka selv bare minutter før. Lenke til kommentar
K.B.E Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Som jeg kommer på: Robert Lindsay Tore Renberg flere ganger. Fredrik Skavlan. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 (endret) Som jeg kommer på i farta så er det Jaa9 og OnklP ifbm en privat konsert arrangert av min bror og en til. Mange herrens år sia. Endret 15. februar 2015 av FiveInline Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 (endret) Sier heller kjente musikere, enn kjendiser... uansett, møtte Kristian Eivind "Gaahl" Espedal, Tom Cato "King" Visnes og Ørjan "Hoest" Stedjeberg på Blastfest i helga. Konge!! Vekslet noen ord med Ivar Bjørnson også (Enslaved). Møtte også Olve "Abbath" Eikemo for et par år siden, og Einar "Kvitrafn" Selvik på Blasfest i fjor. Glemte å nevne de på forrige side. Signatur av alle ovennevnte på jakka Endret 24. februar 2015 av j0dleb0n Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 (endret) En av finalistene i filippinske The Voice satt seg ved bordet vårt etter en konsert. Men husker ikke hva han heter. Dama kjenner igjen folk omtrent hver eneste gang vi er ute på "dyre" steder. Ante virkelig ikke at det var så mange kjendiser her før jeg møtte henne. Endret 5. mars 2015 av Skurupu Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Satt på med Mira craig i forrige uke i jobbsammenheng. Overrasket over at hun kjørte en prius. Møkkabil. Har også jobbet med Sven Nordin for noen år siden. Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 (endret) Yngve Hågensen og Hjallis, men langt flere kjendiser har møtt meg. Endret 25. februar 2015 av Thonord Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Kygo Kurt Nielsen Torger Nergård på matbutikk i Marbella, "gjenkjent her nede og greier" sa kona Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Har spist lunsj med noen av de gutta som var med "pimp my ride" på MTV, West coast customs ellernoe da jeg var med og hjelpe på en bilmesse i noen dager før åpning. Sitti og prata med chartersvein i lillestrøm for så at RB.no kom og prata med meg etterpå og spurte meg om masse tull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå