Unglar Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Dritkul side, likte spesielt utsende på linkene til andre sider helt til høyre. *grin* Eller må jeg si meg enig i d som er sagt før: for mørk. Jeg hadde et problem med at alle linkene under frontpage tutoruials fungerte. mFaktisk fungerte kun remove underline og include pages Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Faktisk fungerte kun remove underline og include pages Det er faktisk også kun de som er laget.. Resten ligger bare der for å fylle ut tomrom på en måte. Men det kommer! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Linkene på høyresida funker ikke.. Uups! Har visst glemt url'en. :flau: smilien finnes ikke lenger Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 senterer den også... prøv iallefall, og sjå om det blir bedre.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 senterer den også... prøv iallefall, og sjå om det blir bedre.. Det blir den ikke! Det kan jeg love deg! Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Lekkert.. Men, jeg må vel stemme i, og si at den var hakket for mørk.. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Øk kontrasten! Ellers så var det en veldig bra side! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå