PoleCat Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Jepp, folkens. Fyr løs. Hva er bra, hva er ikke bra, hva er stygt, hva burde vært annerledes? Noe mer jeg burde ha med? Funker siden i de forskjellige lesere? >> www.demoted.org Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Funket fint i Opera. Jeg likte siden, men kanskje noenlunde mørk? Fin og oversiktlig. Har ikke noe mer kritikk en at du kanskje bør lære folk å fjerne den fæle visited link-fargen før de fjerner underline? Det er verre, synes jeg. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Funket fint i Opera. Jeg likte siden, men kanskje noenlunde mørk? Fin og oversiktlig. Har ikke noe mer kritikk en at du kanskje bør lære folk å fjerne den fæle visited link-fargen før de fjerner underline? Det er verre, synes jeg. Skal si meg enig i det ja. Den grimme lilla-fargen er ikke no særlig nei. Mørk er den, men det var også meningen. Takker for tilbakemelding. Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Temmelig bra, men det var ikke helt det jeg hadde ventet meg når jeg så den 3d-kulen på comming soon siden... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Temmelig bra, men det var ikke helt det jeg hadde ventet meg når jeg så den 3d-kulen på comming soon siden... Skrudde kanskje forventningene litt i taket med den ja.. Neida. Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Temmelig bra, men det var ikke helt det jeg hadde ventet meg når jeg så den 3d-kulen på comming soon siden... Skrudde kanskje forventningene litt i taket med den ja.. Neida. Det var ikke at siden var dårlig, men jeg hadde ventet meg et litt lysere og renere design... Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Jeg synes ikke headerne til de nyhetene i midten ble helt vellykket. Teksten ser litt malplassert ut. Ellers ser den bra ut, jeg ser at grafikk er din sterke side! Men igjen, får jeg komme med mine 2 standardtips: -Prøv deg på css-basert layout og dynamisk sidebredde. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 DRITDIGG design! Bra jobbet, gratulerer med en perfekt side. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Ytterst sexy side! Men Lys opp demoted i banneren litt, den forsvant lissom litt... Ellers, litt mørk? Sexy uansett Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Men igjen, får jeg komme med mine 2 standardtips:-Prøv deg på css-basert layout og dynamisk sidebredde. Takk for tipset, men nei takk.. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 GOD side! Muligens en tanke for mørk, synes jeg, men det er det eneste jeg kommer på å sette fingeren på. Kjempebra! WTF! Logoen min på siden og link + "A special design, which I really love."? *grin* Nå ble jeg glad! Tenkte å lage en oversikt over sidene til div folk herifra på siden min.. du kommer vel med der, tenker jeg Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 WTF! Logoen min på siden og link + "A special design, which I really love."? *grin* Nå ble jeg glad! Tenkte å lage en oversikt over sidene til div folk herifra på siden min.. du kommer vel med der, tenker jeg Som jeg har sagt før; Har falt pladask for layouten på siden din. Synes den er drittøff. Ikke noe veldig avansert, rett og slett bare genialt og noe "eget" som ikke 1000-vis av andre har. Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Kjempekult design Bare liten pirketing: Du skriver : M Parts Express » Where I but my PC-parts. Dette skulle vært M Parts Express » Where I BOUGHT my PC-parts. *Ville bare utheve skriften litt hehe. * Men siden var helt fantastisk. DanielP Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Nei, det skal vel egentligt være BUY. Skriveleif. Lenke til kommentar
Zeus Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 likte siden veldig gott.. men som flere har sakt, den var litt for mørk Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Ser ut som det er enstemmig vedtatt at siden burde lysnes opp litt, og når jeg sitter å ser på den her nå (på en annen skjerm) kan jeg nok bare se meg enig. Takker for alle tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Snaisen side! En smule mørk, men nå sitter jeg også på et vrak av en skjerm så det blir vel ikke bedre av den grunn.. Fin bredde, bra at du tenker på de med 800x600 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Fin bredde, bra at du tenker på de med 800x600 Lager bevisst aldri noe bredere enn 750px, likestilling vet du! *grin* Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Linkene på høyresida funker ikke.. Som sagt: Ellers dritbra design! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå