kjeLL// Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 (endret) dali concept 1 bortsett fra noen få riper og småhakk er de helt hele. vært ibruk nesten daglig siden jeg kjøpte dem i 2008. ikke vært presset på volum http://sklep.rms.pl/dali-concept-1-kolumny-stereo-surround-2szt de ser slik ut. Endret 31. januar 2015 av kjeLL// Lenke til kommentar
Pop Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Concept var vel innstegsserien tidligere, før Zenzor. Når Lektor/Zenzor koster 2000 nye og dine er 6-7 år gamle, blir det neppe mange kronene om noen vil kjøpe dem. For 5-600 tipper jeg de går. Sammen med en sub har de slett ikke dårlig lyd for pengene. 1 Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 1. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2015 Var noe sånt jeg tenkte jeg fikk også iåmed at de ikke er helt strøkene. Om de var det hadde jeg sikkert spurt om 1000 Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 8. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2015 de gikk faktisk for 750kr . må sendes og det er finn betalingsgaranti og alt det der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå