cornhoolio Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Jeg har en avi fil som er ca. 720 mb stor som jeg vil slette, men når jeg prøver å slette den får jeg opp en feilmelding som sier "Kan ikke slette [filnavn] Filen brukes av en annen person eller et annet program. Lukk programmer som kanskje bruker filen og prøv på nytt" Er det noen som kan hjelpe meg med dette, jeg har prøvd å starte opp maskinen på nytt flere ganger, men ingenting hjelper. På forhånd takk Lenke til kommentar
Azton Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Prøv å slette filen fra Nero Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 har du win xp legg inn avi fix. (den sletter en spesiell streng i registeret) Lenke til kommentar
cornhoolio Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Takk for hjelpen, det gikk........ Lenke til kommentar
maedox Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Og hvis noen lurer.. Denne skal slettes for å fikse problemet: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E}\InProcServer32 Lenke til kommentar
snole Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Ved å legge inn en slik fiks, gjør du slik at du ikke kan få properties på AVI filer heretter. Det fins en enklere løsning. - Marker filen (AVI'en) - Observer at HD-lampa blinker vilt. - Vent til HD-lampa er ferdig-blinket - Slett fil Det som skjer når du markerer filen er at Explorer scanner den for å kunne vise properties. Hvis den ikke får gjort det ferdig, så får du ikke lov å slette/rename/flytte filen. Dette slår ekstremt mye ut når det er en incomplete AVI-fil. Det er pga at da må Explorer scanne gjennom hele filen, før den gir seg. Dermed får du opp at du ikke kan slette filen, fordi et annet program bruker den (Explorer). Ergo, vær litt tålmodig, og vent til XP scanner filen ferdig. Etter det, så kan du gjøre HVA du vil med den, uten problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå