Fotoskrulla Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Timber! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Hærlig kreativt og finne på å ta bilder av en haug med tømmer:-) Gleder en treskalle som meg.... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2015 Hærlig kreativt og finne på å ta bilder av en haug med tømmer:-) Gleder en treskalle som meg.... Kjekt at du likte det, regnet ikke med å få kommentarer på dette egentlig. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Artig bilde! Har en haug med slike jeg også, men ikke så bra som dette! Får ta meg en tur ut å se litt i morgen. Her jeg bor midt i et skogbruksområde finns tömmerstabler "så langt öya kan se". Pipirindustri og tömmeravvirkning setter absolutt sitt preg på omgivelsene...... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2015 Artig bilde! Har en haug med slike jeg også, men ikke så bra som dette! Får ta meg en tur ut å se litt i morgen. Her jeg bor midt i et skogbruksområde finns tömmerstabler "så langt öya kan se". Pipirindustri og tömmeravvirkning setter absolutt sitt preg på omgivelsene...... Dette er tatt på sunnmøre, vi driver visst litt hogst her også. Takk for kommentar! Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Fint motiv som paset godt i svart/hvitt!! Ble bra dette! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2015 Fint motiv som paset godt i svart/hvitt!! Ble bra dette! Hilsen Tove Hei Tove! Så hyggelig at du likte det. Det blir jo på en annen planet enn det du driver med. Men alltid gøy å se hva andre gjør/ får ut av ting synes jeg. Takk for at du tittet innom. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Vinterveden for neste sesong ser ut til å være i boks. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Kreativt og fint bilde - likte det motivet ditt Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2015 Vinterveden for neste sesong ser ut til å være i boks. Vennlig hilsen Ragnar Holder meg varm hele vinteren med vedkløyving! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2015 Kreativt og fint bilde - likte det motivet ditt Artig at du likte det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Kreativt tømmerbilde , fin dybdevirkning med de to forskjellige tømmerradene med forskjellig farge (s/hv) tone. Et utkast til omslagsbilde til han som skriver bøker om ved. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg