ma9nu2 Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 (endret) *slettet* Endret 3. februar 2015 av ma9nu2 Lenke til kommentar
Phoxec Skrevet 3. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2015 (endret) Ja, da høres det ut som PC'en din begynner å feile mer og mer. Hvilken strømforsyning har du? https://www.komplett.no/product/623444 Corsair TX 650W PSU Her er resten av PC'n prossesor Intel® Core i5-3570K Processor hovedkort ASUS P8Z77-V LX, Socket-1155 ATX, skjermkort PowerColor Radeon HD 7950 3GB Harddisk Seagate Barracuda® 500GB Extra: fikk til å komme meg inn i Biosen. prøvde et triks jeg fant så funket de tok nettopp en FurMark test. gikk gjennom i 10min uten å krasje. så tok jeg den av.. Endret 3. februar 2015 av Phoxec Lenke til kommentar
Phoxec Skrevet 3. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2015 (endret) Ser at du har Asus P8Z68-V Pro. En ting jeg har erfart med et par asus p8z68 v pro er ustabile grafikk som skyldes for aggressive bios instillinger. Ser du har brukt performance i uefi ez-setup (tidligere post) , det ble for meg bare problemer både med amd og nvidia og ble mye bedre med "normal" og avslått alt auto tuning fra asus som tpu,epu,turbo-v og satt pcie frequeny til fast 100mhz. vet ikke helt hvor alt de settingsa var. men har restarta in ''Default settings'' Endret 3. februar 2015 av Phoxec Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Greit, da har du nå sørget for å endre innstillingene slik Syar påpekte? Da anbefaler jeg at du også tar en grundig OCCT Perestroika PSU test , funker den fint så vil jeg tro at problemet nå er løst og det hadde med innstillingene i Bios. Lenke til kommentar
Phoxec Skrevet 3. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2015 (endret) Greit, da har du nå sørget for å endre innstillingene slik Syar påpekte? Da anbefaler jeg at du også tar en grundig OCCT Perestroika PSU test , funker den fint så vil jeg tro at problemet nå er løst og det hadde med innstillingene i Bios. tok en OCCT test. la en fil i et tidligere svar i denne tråden. legger den til her under. var på i 1time. om noen her greier å tolke de så hadde de vært fint skal spille litt extra framover for å se om problemet forsatt er der men så du/dere tror ikke de kan ha noe med grafikkortet? hadde lignende problem i august i fjor (atikmdag.sys) men forsvant etter reformatering. Hadde som jeg sa en prat med en fra komplett som var ''ganske'' skikker på at de var noe som var gale med kortet OCCT.rar Endret 4. februar 2015 av Phoxec Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Ser relativt normalt ut, en del "spikes" men ligner i bunn og grunn på en del andre jeg har sett. Ser dog ikke 12V der så du må nok gå inn i innstillinger på OCCT og lete deg frem til du får lest av 12V riktig ( kan være under Aida eller andre muligheter ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå