Ovidia2 Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Drammenståget Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Se det var jo et annet uttrykk en det vi er vant til fra din side. Toget som kommer inn i bildet over den ikke altfor vakre jernbanebroen, det fine lyset fra skyene bak og snøværet skaper atmosfære. Vell bestått er karakteren fra min side. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 31. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2015 Tusen takk Ragnar for din hyggelige tilbakemelding. Ja jeg kom meg ut i snøværet i dag. Og det var solen som prøvde å komme frem som laget et fint lys. Noen ganger kan må få ekstra elementer med seg i bildet ikke bare motivet som alltid står der. Det er noe jeg fasineres av så i dag fikk jeg både snø og sol. Ellers er jeg ikke så glad i å ta landskapsbilder... Hilsen Tove Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Sjå her ja! Det var jo noe nytt fra din side! Ble bra det! Likte snøen og lyset og at toget var på veg inn i bildet. 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Artig å se deg komme med nye ting. Du bruker din kreative kraft godt:-) Flott komp med en "metallisk" lys. Rødfargen på tåget skaper liv i bildet. God dokumentasjon på at "det står alltid et tog....." Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 31. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2015 Tusen takk for hyggelige kommentarer fra dere også Helene og Pentaxen!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg