GreenThumb Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Jeg har en Duron 900Mhz @ 1130Mhz. Jeg hadde igrunn ikke tenkt å stoppe klokkinga mi der, og lurte på hvor mange mye dere har klart å klokke. Jeg bruker bare vifter nå. (Globalwin kjøler som er beregna for 1,3Mhz prosessorer) En Thermaltake Silent Viking er i posten, og skulle vere her om noen dager om ikke posten er treigere en vanlig. Jeg har også en 80mm vifte i siden av kabinettet som blåser mot CPU/Grafikk-kort regionen på Hovedkortet.. Min idle/load tempratur varierer fra 35°C til 55°C Lenke til kommentar
Strykejernet Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Jeg har min Duron 900 på 1325 med Vannkjøling. Tror det er tett opp mot grensen for hva som er mulig uten voltmod på hovedkortet. I`ll try that next month! Lenke til kommentar
fdgdg Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Jeg fikk min Duron 600 opp til 918(108x8.5)Er ganske fornøyd med det. Er jo en økning på 53% Lenke til kommentar
Feanor Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 SE signaturen... Tror det er pga et rævva hovedkort (KT133) at jeg ikke kommer lenger... Skal kjøpe meg bakrutereparasjonskit, håper skikkelig kontakt på L1-broene vil gi bedre OC-egenskaper... PingleDuron... Hvlike steppinger har dere. Kjekt å se hvilke steppinger som er best.. Skriv opp chipsett også!!! Lenke til kommentar
LoserID Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 jeg fikk min 800 opp i 1045 :sad: har AMCA stepping og abitkt7a PS tenkt å pøffe prossesoren til bestefar han har ANDA stepping 950 hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå