ahs1989 Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 hei jeg har et problem med min ford. når jeg starter den opp og kjører vil den ikke akslerere. den er plutslig veldig treig. turtallet går opp og ned som den vil og når jeg kjører frammover av og til og gasser mister jeg heller turtall og fart. kan det være at katasylatoren har røket? eller for mye kondens? det kommer mye kondens ut når jeg starter og gasser. eksosanlegget er tett. er en bensin bil 2002 modell takker for svar. Lenke til kommentar
eller Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 hei jeg har et problem med min ford. når jeg starter den opp og kjører vil den ikke akslerere. den er plutslig veldig treig. turtallet går opp og ned som den vil og når jeg kjører frammover av og til og gasser mister jeg heller turtall og fart. kan det være at katasylatoren har røket? eller for mye kondens? det kommer mye kondens ut når jeg starter og gasser. eksosanlegget er tett. er en bensin bil 2002 modell takker for svar. Høres ut som "Limp mode". Du finner mer om hva det er eksempelvis her: http://www.ehow.com/info_12199368_mean-car-goes-limp-mode.html Du bør ta en diagnose-test for å finne den eventuelle årsaken. Lenke til kommentar
ahs1989 Skrevet 31. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2015 hei jeg har et problem med min ford. når jeg starter den opp og kjører vil den ikke akslerere. den er plutslig veldig treig. turtallet går opp og ned som den vil og når jeg kjører frammover av og til og gasser mister jeg heller turtall og fart. kan det være at katasylatoren har røket? eller for mye kondens? det kommer mye kondens ut når jeg starter og gasser. eksosanlegget er tett. er en bensin bil 2002 modell takker for svar. Høres ut som "Limp mode". Du finner mer om hva det er eksempelvis her: http://www.ehow.com/info_12199368_mean-car-goes-limp-mode.html Du bør ta en diagnose-test for å finne den eventuelle årsaken. takker for svar. diagnosen sier det er catasylatoren og lamba sonden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå