Christopher Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Hei Jeg har brukt mye tid på å prøve å kartlegge hvilke LCD skjermer som er best....Men det virker ikke som det er en som er mye mer for pengene enn andre. Det jeg har kommet til og som jeg tror jeg kommer til å kjøpe er disse: Hyundai 17" Q17S - 3995 Hyundai 19" L90D - 5946 Har sett litt på samsung og eizo sine men disse skjermene er ikke lett å få tak i så jeg tror jeg kommer til å kjøpe disse hyundai skjermene hvis det ikke er noen gode motargumenter for å kjøpe? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 hvis du primært ikke skal bruke de til spill og ikke har skjermkort med dvi utgang, så hadde jeg vurdert Eizo L557. q17s er en knall skjerm til spill, men den er avhengig av dvi og den er ikke den beste til allround bruk. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Alltid lurt å nevne hva du har tenkt å bruke skjermen til. Som spilling er q17s helt klart av det bedre man kan finne pr idag, mens jeg personlig syns samsung er veldig digg i alt annet enn spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå