22DFIBG6 Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Hei, bremsene på bilen min har sluttet å fungere (bremsepedalen går helt i bunn når jeg starter motoren), så jeg trenger å få transportert bilen til et verksted. Ingen jeg kjenner har tilgang på bilhenger eller mulighet til å dra den. Hva er letteste/billigste måte å få transportert en Golf 4 fra A til B (ca 10min kjøretur) Takk for svar. Lenke til kommentar
mna Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 falck viking naf. Sjekk med forsikringen din som oftest har de veihjelpavtaler som ikke medfører bonustap Lenke til kommentar
LuskendeElefant Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 (endret) Koster 500 i egenandel, skal sjekke om jeg mister bonus. Takker. (Jeg er OP) Endret 31. januar 2015 av LuskendeElefant Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Man mister ikke bonus på bruk av veihjelp. 1 Lenke til kommentar
LuskendeElefant Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Man mister ikke bonus på bruk av veihjelp. Stemmer, hørte med DNB for sikkerhetskyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå