Mann1982 Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Hei, Er det noen som har erfaring med Plus500? Er det noen som har hatt problemer med å få tatt ut pengene sine fra Plus500? Lenke til kommentar
Redshift Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Hvis man leser litt rundt på nettet virker det som om mange har problemer med akuratt uttak av penger. Sitter selv og ser på tilbydere av CFD og derivat-handel, men virker som om det er mye useriøst. Mye blandet tilbakemeldinger på så og si samtlige meglerhus/tilbydere. Mitt råd basert på hva jeg leser av tilbakemeldinger og erfaringer er at man bør holde seg unna, og i alle fall være svært forsiktige. Bare risiko på handel i seg selv er jo stor, og selvfølgelig kan du tjene store penger, men like fort tape tilsvarende. Spesiellt om du gearer, som du gjerne ønsker. Det hjelper lite om meglerhuset attpåtil er useriøse. Tryggeste er å holde seg til noe som er lokalisert i Norge, så har du vesentlig mer rettigheter på din side om noe skulle gå feil vei. CMC markets er vel en av få tilbydere som i alle fall har kontor i Norge selv om de ikke er et Norsk selskap. De har også mye negative tilbakemeldinger, men har ikke lest at folk har problemer med pengeoverføring. Om du vil sette pengene i noe seriøst er de større bankene det du skal gå for. Har god erfaring med aksjehandel hos Nordnet, men alle de større Norske bankene tilbyr også aksje/fond, valuta og råvarehandel. Lenke til kommentar
Mann1982 Skrevet 12. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2015 Jeg har brukt Plus500. Jeg vet ikke hvorfor det er så mye klager på nett, men jeg har satt inn penger og tok ut pengene igjen. Men for å kunne ta ut pengene krever de kopi av pass, bankkort, SMS, adresse og email verifikasjon osv. for å sikre at ikke en annen tar ut pengene. Så det var ikke problematisk å ta ut pengene. De har ikke alle USA aksjer tilgjengelig slik som det er i de store bankene (som NordNet og DNB Markets). Jeg tok ut pengene fordi jeg tenkte trading ikke var så lett som jeg først tenkte. Så jeg synes Plus500 er ikke noe svindel. Men om de har god eller dårlig tjeneste er noe annet. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 At de ikke er beint ut svindlere skulle bare mangle. Det er fortsatt en betydelig (og ukjent) motpartsrisiko: Når ting går til helvete og din ordinære aksjemegler går konkurs påvirker det ikke dine aksjebeholdninger. Når Plus500 går konkurs står du derimot der med et verdiløst krav. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå