Gå til innhold

Arbeids jernet...

Gjest Slettet+0987123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Bortsett for valg av kameramerke, er det lite og utsette på dette produkfotoet. Ville kanskje ha fått med hele speilingen i bordplata. Tror også en Pentax ville gjøre bildet enda mer severdig, og gitt bildet et kraftigere kvalitetinntrykk:-))))

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Bortsett for valg av kameramerke, er det lite og utsette på dette produkfotoet. Ville kanskje ha fått med hele speilingen i bordplata. Tror også en Pentax ville gjøre bildet enda mer severdig, og gitt bildet et kraftigere kvalitetinntrykk:-))))

Hei Pentaxen !

Takker for hyggelig og positiv tilbakemelding.

Måtte beskjære bildet for å unngå forstyrrende elementer i underkant av bildet. Så det lot seg ikke gjøre å få med mer av speilingen.

Når det gjelder kameramerke så ser det ironiske i det , det viktigste er ikke merket , men at det passer til den som skal bruke det. Enten det er Sony , Pentax , Canon , Nikon , Leica , Olympus eller Panasonic mm.

Derfor en avbildet RX 1 som jeg til det meste av mitt bruk er strålende fornøyd med.

Vennlig hilsen

Alec

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Hei Pentaxen !

Måtte beskjære bildet for å unngå forstyrrende elementer i underkant av bildet. Så det lot seg ikke gjøre å få med mer av speilingen.

Når det gjelder kameramerke så ser det ironiske i det , det viktigste er ikke merket , men at det passer til den som skal bruke det. Enten det er Sony , Pentax , Canon , Nikon , Leica , Olympus eller Panasonic mm.

Derfor en avbildet RX 1 som jeg til det meste av mitt bruk er strålende fornøyd med.

Vennlig hilsen

Alec

Hehe du tok den:-) Helt og fullt enig med deg at en må finne den Pentaxen som passer best til sitt bruk...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Hei Pentaxen !

Vennlig hilsen

Alec

Hehe du tok den:-) Helt og fullt enig med deg at en må finne den Pentaxen som passer best til sitt bruk...

Jeg har funnet den "Pentaxen" som passer meg og det er fortsatt Sony Cybershot DSC RX1 .

Det var ikke fordi det er en Sony , men konseptet det representerer passer meg.

Meget kompakt/lett fullformatskamera med 35mm fastoptikk . Brukte dette i et år før jeg kjøpte a7'en

og savnet ikke andre brennvidder så mye.

For tiden har det blitt til at den er mest brukt.

Vennlig hilsen

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...