Gjest member-296438 Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Kjaseplass for røykere Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Hei Pentaxen ! Dette gjorde seg i farger , kanskje også i sephia , den gulbrune nikotinfargen kommer ikke så godt frem i s/hv . Dårlig oppmøte på årsmøtet også , det gikk vel opp i røyk ? Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Jeg beundrer ditt gode blikk Vi andre leter etter motiver mens du finner dem! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Dette er mel mer et bord for oss Pentaxen, jf rosa farge på den forrige. Som vanlig, godt observert. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Hei Pentaxen Godt observert. Snart et historisk bilde ? Hilsen Rune Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Ser nå mest ut som en sukkertøysboks, men altså askebeger. Ja, selv om jeg slutta 16. februar 1991 dukka likevel kolsen opp for fullt mange år senere til tross for at jeg trodde jeg hadde fiksa det etter å ha trena hardt i 5,5 år før herr Polio kom tilbake og tok rotta på meg. Jeg ville unngått glipa nede i høyre hjørne, men pytt pytt. Ellers grei dokumentasjon. Roar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Takker for hyggelige kommentarer:-) Slutta sjøl for 3 år sia, etter å ha dampa i ca 35 år. Må egentlig innrømme at jeg fremdeles savner denne gode vennen, som alltid stilte opp for meg. Særlig når det butta litt...... Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Ikke spesielt lei meg for uteblivelsen av dette fenomenet... God fangst var det dog - og "with a little help from a friend" (Roar) tror jeg kanskje det blir enda bedre ;-) Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Ikke spesielt lei meg for uteblivelsen av dette fenomenet... God fangst var det dog - og "with a little help from a friend" (Roar) tror jeg kanskje det blir enda bedre ;-) Takker for kommentar GroKo:-) Er av den formening av at hvis jeg hadde klart og huske alle gode råd fra Guruen Kneppen, så hadde jeg fått bare knallbilder og kanskje kunne levd av det......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg