Niklasp Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Svar på et par spørsmål, og bli med i konkurransen!Vinn rått tastatur og mus fra Roccat Lenke til kommentar
Randominated Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 TKL = Ten Key-Less. Altså manglende numpad. Bildet og linken refererer til Ryos MK Pro. Hvilken er det? TKL er fullstendig uaktuelt for meg. PC-bordet er ikke et sted for plassinnsparing her i huset. (Deltar jo i trekningen likevel, da ) 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Tastatur har jeg ikke så stort behov for, men en ny mus med flere knapper hadde ikke gjort meg noe. Var å hentet en ny mus i går å den viste seg å være litt for liten til meg, jeg når ikke alle knappene når jeg bruker palm grip. Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Sitter på et elendig billig Logitech K120 og en falleferdig MX518, så kunne faktisk trenge noe nytt i begge leirene. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Kan man velge selv hvilke Cherry MX taster man vil ha? Cherry MX Black/Red er uaktuelt for meg. Og Numpad'en er noe jeg bruker ofte, så den må også være med. Som Randominated påpeker, så er ikke PC-bordet stedet der man sparer på plassen. 1 Lenke til kommentar
Zitrus Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Har en veldig god følelse at det endelig er min tur til å ta hjem seieren folkens. Her er det bare å gi opp 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg