Huxy Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Som ble nevnt nederst på første side så er fysiske formater din ENESTE mulighet til dette med dine krav/kriterier. Lenke til kommentar
subjecttoGod Skrevet 31. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2015 I dag ligger teknologien så langt foran lovgivingen at om du ønsker at den skal være din slave, kan du ikke ha et konservativt forhold til noen av delene. Det så kanskje slik ut for Paulus på den tiden at myndighetene hadde fått sin makt fra Gud, eller så var han nødt til å skrive det av hensyn til egen trygghet. Nå er ikke dette en tråd for diskusjon av bibelske sannheter, men jeg forholder meg nå til informasjonen den gir meg. Om du mener det er foreldet er din sak. Jeg respekterer de lovene som er og håper de ansvarlige lager lover som er til vår alles felles beste. Når det gjelder Paulus eget beste beste så var han lite opptatt av dette. Tvert imot oppsøkte han byer hvor han var sikker på å bli forfulgt. Lenke til kommentar
subjecttoGod Skrevet 31. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2015 Som ble nevnt nederst på første side så er fysiske formater din ENESTE mulighet til dette med dine krav/kriterier. Takk det var kort og konsis informasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå