Fairhill Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Hei! Har seg sånn at jeg strøk på R2 eksamen i fjor, men fikk 3 i standpunkt. Tenkte nå å ta opp R2 eksamen denne våren. Finner faget på PrivatistWeb, men finner kun faget hvor det står "nytt fag" og prisen er på "kun" 1000 kr. Er dette det riktige faget jeg skal melde meg opp i? Jeg trodde at dersom du har hatt samme eksamen tidligere skulle du betale 2000,- og det ville stå "forbedre", ikke "nytt fag". Noen som har greie på dette? På forhånd takk Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Tror det er hvis du har en ståkarakter fra før. Lenke til kommentar
Fairhill Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2015 Tror det er hvis du har en ståkarakter fra før. Så PrivatistWeb har innsyn i mine karakterer? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 (endret) Det skal jeg ikke si helt sikkert, men du kan kun slutte fra dette at de ser om du har bestått faget tidligere. Endret 30. januar 2015 av Isbilen Lenke til kommentar
Fairhill Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2015 Det skal jeg ikke si helt sikkert, men du kan kun slutte fra dette at de ser om du har bestått faget tidligere. Okey, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Niuroumian Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Hvis du strøk på eksamen første gang har du rett på GRATIS nytt forsøk hos samme skole. Kontakt skolen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå