Black&White Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Windows ser etter disketter i stasjon A ved oppstart og avslutt. Har dette noe med oppstarts måten og gjøre? Den er satt til selektiv oppstart. Skal den kanskje være satt til normal oppstart? Windows XP Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Du kan deaktivere disk-tittingen i bios. Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Hva eller hvor er Bios? Hadde vært flott med litt mer info. Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Chipset/hovedkort Houston i810/micro ATX Noe gammelt noe. Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Skjønner ikke helt hva hovedkortet mitt har med det og gjøre, men men. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Fordi BIOS er et "program" som ligger på hovedkortet... Men sjekker den A når du starter maskinen eller når du er kommet inn i Windows? Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 Den sjekker A når jeg logger meg av og når jeg logger meg på windows. Sjekker både to å tre ganger, dette er faktisk ganske så irriterende. Var ikke sånn før og jeg har ikke rørt noe, det må ha skjedd noe feil etter reinstallasjoen av xp. Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Prøv å søke gjennom registry etter a:\ med regedit. Det lukter som det er en referanse til en fil på diskett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå