Gå til innhold

Gamle adventure spill...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, selv har jeg aldri lasta ned andre spill enn SIMS HOT DATE, men så krever den selvfølgelig CD BRENNER for å fungere, og gjett hvem som IKKE har det, da! Vel, for å få tak i gamle spill pleier jeg å dra ned til SPIDERMAN i Oslo. De har faktisk litt av hvert, gamle spill, nye spill, spill som faktisk aldri har blitt lansert i Norge...og det viktigste av alt, du kan bytte inn spill du ikke vil ha lenger til noe du har ønsket deg lenge.

Men...litt teit hvis du ikke bor i nærheten av Oslo, da....jeg veit ikke om de har noen hjemmeside. Veit bare at jeg har fått lov til å bytte et spill der, og nå venter jeg på at de skal få det inn :smile:

Lenke til kommentar

Day of the Tentacle og Sam & Max gis nå ut i en duopack under LucasArts Classics-labelen, altså til 249,- ,tror disse er windowskompatible også.

I tillegg til Spiderman er det også nå noen Akers Mic butikker som selger og bytter bruktspill, men tror ikke de tar inn PCspill. Faktisk er den billigste måten å skaffe seg disse å stikke en tur innom eBay. Utrolig mye tøft til en ofte meget lav pris...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...