kyllingmann Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Noen som vet om et sted der de selger gamle adventure spill til PC? F.eks. Monkey Island I ogII eller Day of The Tentacle. Har lastet ned mange, men de funker aldri! Lenke til kommentar
SoulDreamer Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Vel, selv har jeg aldri lasta ned andre spill enn SIMS HOT DATE, men så krever den selvfølgelig CD BRENNER for å fungere, og gjett hvem som IKKE har det, da! Vel, for å få tak i gamle spill pleier jeg å dra ned til SPIDERMAN i Oslo. De har faktisk litt av hvert, gamle spill, nye spill, spill som faktisk aldri har blitt lansert i Norge...og det viktigste av alt, du kan bytte inn spill du ikke vil ha lenger til noe du har ønsket deg lenge. Men...litt teit hvis du ikke bor i nærheten av Oslo, da....jeg veit ikke om de har noen hjemmeside. Veit bare at jeg har fått lov til å bytte et spill der, og nå venter jeg på at de skal få det inn :smile: Lenke til kommentar
ShapeShifter Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Day of the Tentacle og Sam & Max gis nå ut i en duopack under LucasArts Classics-labelen, altså til 249,- ,tror disse er windowskompatible også. I tillegg til Spiderman er det også nå noen Akers Mic butikker som selger og bytter bruktspill, men tror ikke de tar inn PCspill. Faktisk er den billigste måten å skaffe seg disse å stikke en tur innom eBay. Utrolig mye tøft til en ofte meget lav pris... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå