Gå til innhold

Generellt spørsmål til norske gamere.

Anbefalte innlegg

Spørsmål:

Hvorfor er det Svenske, Danske, Finnske, Franske, Tyske etc. streamere twitch, men ikke en norsk gamer som streamer H1Z1 eller Dayz, er nordmenn ekstremt langt bak resten av verden og Europa ang. hva som er kult og hippt eller ikke?, mann .. . jeg kan ikke forstå dette .... ! er det noen som kan forklare hva som er galt med de norske kiddsa i dag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har tilfeldigviskommet over norske streamere på twitch flere ganger. Det har vært litt forskjellige spill. Det som har vært til felles med dem alle er at de har streamet på norsk, og det er få som har hatt noe særlig over 100 views. Har sett noen som streamer hearthstone og wow med flere viewers, men jeg husker ikke navnet nå. Folk streamer helt sikkert, men de er ikke populære. Dette er det sikkert flere årsaker til. Det er enormt mange på Twitch som har under 50 viewers.

Edit: linneafly er den ene jeg tenkte på i alle fall. I overkant av 32k followers, det er jo ikke så verst. Streamer hovedsaklig WoW/Hearthstone tror jeg.

Endret av Blodappelsin
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Eller ikke føler noe behov for å la andre se de spiller. For mitt vedkommende er spilling i dag noe som generelt kan gjøres i 15-20min økter, er sjeldent jeg spiller lengre sammenhengende enn det. Men selvfølgelig finnes det unntak, men de er sjeldne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...