Uferdig Setnin Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 (endret) Hei! Skal starte å designe og planlegge hvordan jeg skal utføre prosjektet mitt, skal altså putte ett mITX hk (1150 socket) med en i5-4690k + en 970, om dette ikke går så går jeg for i7-4790k. Mvh Noxz Endret 1. mars 2016 av Noxz Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 1. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2016 (endret) Update : Det har skjedd, har gjort en del siden jeg lagde tråden. Kommer mer senere Er langt ifra ferdig, ignorer den dårlige lakkeringen. :3 Endret 6. mars 2016 av Noxz 1 Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Bildene dine virker ikke 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Kan bli bra dette. Var NES'en defekt? Selges jo for flere tusen i fungerende tilstand så håper det Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 6. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2016 Bildene dine virker ikke Tror jeg fikset det nå :3 Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Snublet nettopp over bildet av den der på Instagram Stilig prosjekt! #tgcasemod Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 7. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2016 Snublet nettopp over bildet av den der på Instagram Stilig prosjekt! #tgcasemod Thanks, skal ut å se etter rett grå - nyanse lakkering og støvfilter idag. Mulignes det blir en ny update til helgen :3 Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 13. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2016 (endret) Slik var det på TG. Fikk mye oppmerksomhet, mange som kom innom for å ta en titt. Muligens det kommer flere bilder senere. Holder på å flytte igjen så lite arbeid atm. Edit: Ja, det var så mye arbeidsplass jeg hadde for musen, på en god dag 12-14cm. Helt elendig spør du meg, skal ikke mye til for å markere opp plassene. Endret 13. juni 2016 av Noxz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå