walla Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 jeg har en AOPEN CD-RW CRW4852 brenner, en dag plutselig begynte den å oppføre seg rar, jeg får ikke lenger brent data-cd'er. når jeg starter selve brenninga så går det fint helt til 100%,men når den skal lead in og out, tar det flere minutter og jeg hører rare lyder inni brennern og tilslutt får jeg en melding at brenninga er mislykket og cd'en blir ubrukelig. men når jeg brenner video-cd'er så går det helt fint. jeg brukte nero5, men har også testet med easy cd creator 6 med samme resultat. og jeg overbrenner heller ikke Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Hvis video cd'er funker, er den tvilsomt ødelagt Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Test litt til, gjerne på en annen PC, flere CD'er og formater. Hvis det fortsatt går galt send den tilbake på din 5-årige reklamasjon. (eller på garanti om du har det og den duger bedre) Lenke til kommentar
walla Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 NNNNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!testa en annen type cd-r og det funka..........har liksom brent 10-15 stk av de samsung cd'r og funker helt fint og nå boikotter brennern samsung cd'ene som jeg har nesten 100 av igjen.....er jo rart at det funka før og ikke nå da Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Jaja, da fant du i hvertfall feilen.. PS. Det er lov å reklamere på produkter som ikke fungerer som de skal selv om det "bare" er blanke CD'er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå