Gå til innhold

Grå stillhet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Grå stillhet kan være fint det:-) Blir av og til litt sliten av bråkete farger....

At en alltid kan finne noe å ta bilde av, er helt sikkert. Må bare stille inn hodet først:-)

Synes dette var et rolig og fint bilde. Minner meg om bilder min gamle far tok på sine turer i skog og mark. Plusspoeng for s/hv versjon til deg!

God Helg!

Endret av member-296438
Lenke til kommentar

Grå stillhet kan være fint det:-) Blir av og til litt sliten av bråkete farger....

At en alltid kan finne noe å ta bilde av, er helt sikkert. Må bare stille inn hodet først:-)

Synes dette var et rolig og fint bilde. Minner meg om bilder min gamle far tok på sine turer i skog og mark. Plusspoeng for s/hv versjon til deg!

God Helg!

Koselig at du likte det! Håper du får en superduper helg! :)

Lenke til kommentar

Her ville det vel blitt mye grått selv i farger, sett ut fra værforholdene. Derfor synes det å være fornuftig å velge s/h versjon her. Fint bilde Helene.

Vennlig hilsen Ragnar

Det var litt det jeg også tenkte Ragnar! Takk skal du ha for kommentar og får håpe været blir fotoflott i morgen! God helg! Me snakkast! :)

Lenke til kommentar

Synes det ble meget severdig. Speilingen gjør mye av bildet her. Du har valgt å sette vannlinja midt på bildet, det kunne lett blitt statisk, men det fungerer fint her.

Mvh. Rolf

Tuuusen takk Rolf! Satte vannlinja i midten på grunn av speilinga ja. Syntes det ble severdig, sjøl på en grå dag. Heldigvis går det raskt mot lysere tider nå, har begynnt å merke det nå! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Hei Helene .

Motivene dukker opp hele tiden , selv i gråvær.

Noe dette bildet viner om.

Nydelige speilinger i nesten speilblank sjø , det er vakkert også i s/hv .

Vennlig hilsen

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...