Fotoskrulla Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Grå stillhet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 (endret) Grå stillhet kan være fint det:-) Blir av og til litt sliten av bråkete farger.... At en alltid kan finne noe å ta bilde av, er helt sikkert. Må bare stille inn hodet først:-) Synes dette var et rolig og fint bilde. Minner meg om bilder min gamle far tok på sine turer i skog og mark. Plusspoeng for s/hv versjon til deg! God Helg! Endret 30. januar 2015 av member-296438 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2015 Grå stillhet kan være fint det:-) Blir av og til litt sliten av bråkete farger.... At en alltid kan finne noe å ta bilde av, er helt sikkert. Må bare stille inn hodet først:-) Synes dette var et rolig og fint bilde. Minner meg om bilder min gamle far tok på sine turer i skog og mark. Plusspoeng for s/hv versjon til deg! God Helg! Koselig at du likte det! Håper du får en superduper helg! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Her ville det vel blitt mye grått selv i farger, sett ut fra værforholdene. Derfor synes det å være fornuftig å velge s/h versjon her. Fint bilde Helene. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2015 Her ville det vel blitt mye grått selv i farger, sett ut fra værforholdene. Derfor synes det å være fornuftig å velge s/h versjon her. Fint bilde Helene. Vennlig hilsen Ragnar Det var litt det jeg også tenkte Ragnar! Takk skal du ha for kommentar og får håpe været blir fotoflott i morgen! God helg! Me snakkast! Lenke til kommentar
Eivind Gaustad Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Ja ofte jeg kommer hjem uten resultat. men motivene er jo der. og valget av svarthvitt passet godt syns jeg. og snart er det vår:-) mvh Eivind Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2015 Ja ofte jeg kommer hjem uten resultat. men motivene er jo der. og valget av svarthvitt passet godt syns jeg. og snart er det vår:-) mvh Eivind Hodet må være med, og det er jo ikke alltid det er....og ikke alltid kameraet er med heller... takk for kommentar! God helg! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Synes det ble meget severdig. Speilingen gjør mye av bildet her. Du har valgt å sette vannlinja midt på bildet, det kunne lett blitt statisk, men det fungerer fint her. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2015 Synes det ble meget severdig. Speilingen gjør mye av bildet her. Du har valgt å sette vannlinja midt på bildet, det kunne lett blitt statisk, men det fungerer fint her. Mvh. Rolf Tuuusen takk Rolf! Satte vannlinja i midten på grunn av speilinga ja. Syntes det ble severdig, sjøl på en grå dag. Heldigvis går det raskt mot lysere tider nå, har begynnt å merke det nå! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Rolig og fint bilde ... godt å hvile øynene på Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2015 Rolig og fint bilde ... godt å hvile øynene på Tusen takk Torhild! Det var faktisk godt bare å sitte der litt på veg heim fra jobb og bare puste ut og roe seg ned litt. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Absolutt severdigt dette (en anelse ut av vater, men pytt..... ) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2015 Absolutt severdigt dette (en anelse ut av vater, men pytt..... ) Ja, ser at det tilter litt ja...skitt au! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Hei Helene . Motivene dukker opp hele tiden , selv i gråvær. Noe dette bildet viner om. Nydelige speilinger i nesten speilblank sjø , det er vakkert også i s/hv . Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Litt grått og kjedelig.., tja.., men fint på sin måte.., spørs hvilken sinnsstemning man er i.. God helg! Jan Åge Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Ro og stilhet får dette meg til å tenke på. Vakkert fra deg! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg