Gå til innhold

Waterberg, Namibia 2004

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Generelt ser jeg at det er relativt få kommentarer til bildene på Bildekritikken. Jeg er nok den som kanskje kommenterer flest. Noen vil sikkert mene at jeg kommenterer for mye, det får så være. På den annen side så synes jeg det ville være hyggelig om de som legger ut bilder og sjelden eller aldri kommenterer andres kunne ta seg tid å gjøre det. Det må da være et og annet bidrag som kan være verd en kommentar? (Tenker ikke på mine egne). Er sikker på at mange som i liten eller ingen grad gir kommentarer har kunnskaper og meninger som vil være verd å lytte til.

Alt er selvsagt frivillig, så dette blir et lite hjertesukk fra min side.

Når det det gjelder dine bilder, så er vel hvert eneste verd kommentar. Det er nok ikke mangel på kvalitet som er årsak til få kommenterer Roar.

Synes det er hyggelig å gi deg velfortjent oppmerksomhet, og det gjelder også dette bildet. Flott utsnitt og vakkert å betrakte dette bildet fra Nambibia 2004.

Vennlig hilsen Ragnar

Lenke til kommentar

Jeg likte nå godt dette bildet jeg, spesielt det treet oppå platået. Flotte farger, og det hørtes veldig koselig ut med bålmat på kvelden! Sånt liker jeg! Det har ikke blitt mange kommentarer fra meg i det siste, har hatt det travelt. Og når man har så begrensede kunnskaper om foto som det jeg har, og sikkert mange med meg, så er det litt skummelt å kommentere andres bilder.

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Synes dette ble fargerikt og severdig:-) Litt mer eksotisk enn her på berget, men på den annen side så er jo berget her hjemme eksotisk for de som bor der nede. En fin ting med dine bilder, er at du legger ved litt historie eller sjølpikra ord ved. Skjønner jo av bildene dine at du ikke akkurat har holdt deg hjemme til enhver tid. Må være gøy/interessant å få sett seg rundt på kloden. Får en utvidet horisont av slikt.

PS. Hvis du ønsker det, kan jeg skrive en kommentar til, så får du ihvertfall 4 (Skrulla kom meg i forkjøpet, så,jeg måtte rette tallet...)på nåværende tidspunkt:-) Du får uansett ha en riktig god helg!

Endret av member-296438
Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Jeg likte nå godt dette bildet jeg, spesielt det treet oppå platået. Flotte farger, og det hørtes veldig koselig ut med bålmat på kvelden! Sånt liker jeg! Det har ikke blitt mange kommentarer fra meg i det siste, har hatt det travelt. Og når man har så begrensede kunnskaper om foto som det jeg har, og sikkert mange med meg, så er det litt skummelt å kommentere andres bilder.

@Skrulla

Synes ikke du skal synes det er skummelt. Det fine her er at Nerdefaktoren er lav, så da blir det plass til alle. Synes kommentaren dine er friske og fine, og lokker frem smilet mang en gang:-)

Endret av member-296438
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...