Jim Pec Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Hei! Helt plutselig og uventet vil ikke WinXP starte. Det kommer opp en feilmelding om at windows/system32/config mangler eller er skadet. Jeg får ikke til å reparere det heller? Noen som kan ha en idè? Noen som har vært borti dette før? Jim :gretten: Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Start XP installasjon som ny inst. hopp over den første repareringen og når du kommer til den andre så velg reparer da Lenke til kommentar
Jim Pec Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 OK. Jeg trykker "E" for å komme inn i reparasjonsmenyen? Hvilke av alle de kommandoene som står der skal jeg bruke for å reparere? Jim Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 OK. Jeg trykker "E" for å komme inn i reparasjonsmenyen? Hvilke av alle de kommandoene som står der skal jeg bruke for å reparere? Jim Du hopper over den første muligheten til å reparere, gå videre til neste mulighet til å reparere. Lenke til kommentar
Jim Pec Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Hva skal jeg velge da? Full innstallasjon? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Hva skal jeg velge da? Full innstallasjon? Du kjører som vanlig full inst. og hopper over den første repareringen og forsetter videre til du får valg igjen, Full eller reparasjonsinstallasjon og da tar du reparering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå