Zappy1 Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Hei, Jeg ser aliexpress selger merker som 2xu til rundt 40 USD. Jeg ser for meg at disse ikke er ekte. Har prøvd å søke, men kan ikke finne noen som mener at dette ikke er ekte vare. Produktratingen på siden er ikke å stole på hvertfall. Noen som har noen innspill? Lenke til kommentar
dbass Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Send mail til produsent og forhør deg med dem om dette er ekte vare eller ikke. Dem burde da klare å svare på slikt 1 Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Hvis du har planer om å høre med produsent, gidder du å gi en lyd her om hva de svarer? Var ikke gale priser , hvis det skulle vise seg å være skikkelig vare. Noen som tilfeldigvis vet hva materialet printen til logoen er laget av heter, og vet om det går an å få custom designet egne mønstre som man kan trykke på klær? Lenke til kommentar
Zappy1 Skrevet 11. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2015 Sente spørsmål til 2xu nå. Skal oppdatere om jeg får svar.Spurte også selgeren som sverget på at dette var ekte vare. Hehe. Vi får se hva 2xu sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå