KompleX Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Topicen sier det meste. Ja? Syns Man Made God er en fet sang å vil ha mer av den samme sjangeren! Men jeg kan ikke noen da... Lenke til kommentar
PlacidDragon Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 In Flames spiller en veldig "spesiell" musikk, så det er vel ikke så mange andre band som låter "likt" som de. Hand Made God er en instrumental...hmmm. De har flere gode instrumentaler, min personlige favoritt er vel "Dialogue With The Stars" fra Whoreacle albumet Lenke til kommentar
maedox Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 In Flames er det råeste! Dialogue with the stars på Whoracle albumet er også instrumentell og ligner vel litt på Man Made God. Har du hørt hele colony albumet da? Og de andre albumene? Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 In Flames er det råeste!Dialogue with the stars på Whoracle albumet er også instrumentell og ligner vel litt på Man Made God. Har du hørt hele colony albumet da? Og de andre albumene? Det har jeg ikke nei... Har ikke hørt på før nå hvor gode In Flames egentlig er. Kjøper en CD av dem på Mandag tenker jeg. Hvem anbefaler du? : Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Har ikke hørt noe særlig musikk som ligner på In Flames, men du kan som andre har sagt begynne med å sjekke ut andre sanger de har... Jeg kom med noen forslag i tråden: Metal Band alla Manowar og Hammerfall? Lenke til kommentar
maedox Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Finnes ikke noe som ligner på In Flames Selv liker jeg egentlig alle albumene, de fire siste albumene veldig godt. Hvis du har noen hundringser å bruke så kjøp Whoracle ('97), Colony ('99), Clayman ('00) og Reroute to Remain ('02). Ellers er det egentlig et fett hvilket du kjøper. De endret en del på stilen når de slapp Whoracle, så albumene før det er littegranne hardere. Sjekk innom www.inflames.com - releases - albums for å høre sang-klipp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå