AnonymDiskusjon Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Hei Har dere noen gang sagt dette til andre? Hva legger dere i ordet når dere mener at noen er gode/herlige? Jeg har opplevd flere ganger å bli kalt herlig, og flere ganger og bli kaldt god. Selv bruker jeg aldri å si dette til noen. Kanskje et merkelig spørsmål, men jeg er veldig nysgjerrig på dette. Anonymous poster hash: eb2f1...ae1 Lenke til kommentar
Kalevala Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Det vil nok være individuelt akkurat hva man legger i det, men en ting kan du være sikker på: Du har fått den som sier det til å føle noe positivt. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 På jentespråk betyr det vel omtrent "vi kommer aldri til å ha sex." 8 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2015 Det vil nok være individuelt akkurat hva man legger i det, men en ting kan du være sikker på: Du har fått den som sier det til å føle noe positivt. Så bra. Alltid koselig å gjøre folk glade. På jentespråk betyr det vel omtrent "vi kommer aldri til å ha sex." Dette var en autoritet, så tror ikke hun sa det fordi hun mente jeg flørta og avviste meg på en pen måte Skal ta det med meg i tilfelle ei jente jeg er interessert i sier at jeg er god/herlig. Anonymous poster hash: a3354...70a Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Slike uttrykk brukes ikke når jeg er i nærheten. Veldig mystisk, egentlig. Uansett er jeg enig i at dette er positive og anerkjennende uttrykk. Jeg antar at det er en hyllest til din personlighet, væremåte, humor og lignende. 1 Lenke til kommentar
Hvitetennposer Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 God/herlig er bare en måte å si du er en fin person, liker deg, du er snill liksom. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2015 Takk for flotte svar! Anonymous poster hash: a3354...70a Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 (endret) Hva legger folk i ordene "Du er god du!, Du er herlig" Før eller etter sex? Før: Se Isbilens innlegg over Etter: Jeg vil ha mer Endret 30. januar 2015 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå