blured Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 (endret) Premier League 31-01-2015 Kl. 16:00 @ Old Trafford Vises på: TV 2 Sport Premium Både Carrick (21 februar) og Young (11 februar) ute med skade. Smalling og Evans blir antakelig heller ikke klare. Etter Herrera sitt fantastiske innhopp i FA Cupen, så bør han virkelig få starte denne kampen. Blind får antakelig tilbake rollen som midtbaneanker pga skaden til Carrick.Jeg håper vi starter 442d. Men med tanke på hvor sta van Gaal er, kombinert med hvordan de snudde kampen mot oss sist, så bør en kanskje ikke ha alt for høye forhåninger. (Valencia som høyreback er selvfølgelig langt ifra helt ideelt, men Leicester er ikke akkurat det sterkeste laget, og vi spiller hjemme...) Tipper uansett formasjon at vi får en ganske så komfortabel seier, 3-0 til United! Edit: Om noen vet hvilke alternative steder kampen vises, skriv det gjerne i tråden, slik at jeg får oppdatert førsteposten! Endret 30. januar 2015 av blured Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Ser for meg 352 og kanskje 1-0 eller 2-0. Lenke til kommentar
blured Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2015 Håper vi starter noe ala dette (nesten identisk som mot QPR i september) (41212): RvP - Falcao Mata Di Maria - Blind - Herrera Shaw - Rojo - Jones - Rafael DDG Benken: Valdes, McNair, Rooney, Fellaini, Januzaj, Wilson. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Vurderte å stikke på pub, men drar heller til Sverige en tur og ser reprisen på kvelden. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Hvordan ser dere kampen idag? Har dere noen linker? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Drar sjeldent på pub, men i dag er dagen. Nekter å se United på en fattig stream. Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 (endret) United XI: De Gea, Valencia, Jones, Rojo, Shaw, Blind, Januzaj, Di Maria, Rooney, van Persie, Falcao. #mufclive Edit: Benken: United subs: Valdes, McNair, Smalling, Fellaini, Herrera, Mata, Wilson. #mufclive #FreeAnder Endret 31. januar 2015 av Unitedmann_ Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Trist at Herrera ikke starter. Fatter ikke hva LvG tenker med. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 #FreeAnder indeed. Møkkakaklubb. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Glad Januzaj starter jeg. Blir vel dessverre indreløper på han med mindre han får cam rollen og rooney og angel tar indreløperrollen . Uansett godt å se. At herrera ikke er i troppen engang finnes det nok en grunn til. Lite vits i å sutre over det... Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Glad Januzaj starter jeg. Blir vel dessverre indreløper på han med mindre han får cam rollen og rooney og angel tar indreløperrollen . Uansett godt å se. At herrera ikke er i troppen engang finnes det nok en grunn til. Lite vits i å sutre over det... herrera sitter på benken Lenke til kommentar
indahla Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Tips ang. stream som fungerer på Mac? Skal finne for en kompis. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Hva faen, kjøpt inn mat og gleda meg, så skrur jeg på TV'en så er det jævla liverpool mot west ham? Hvor er united? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 RvP! Bra av pasning av Blind! Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Klinisk! Mulig offside? ser på en bedritten stream Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå