Joachim_F Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Utviklerne har også gitt ut én time med spilling fra American Truck Simulator.Se Hardangerbrua i Euro Truck Simulator 2 1 Lenke til kommentar
ClydeThaMonkey Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 En DLC eg gleder meg veldig til! Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Det ser ut til at ETS2 må resinstalleres når DLC-et blir sluppet. Rundkjøringene i fjellet var stilige. Lenke til kommentar
Simen M Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Satser på at det er ihvertfall litt fra nordlige regioner også! Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Imponert over at de har tatt med de snirkleveiene på vestlandet. Har kjørt der kun èn gang selv, men kunne umiddelbart kjenne meg igjen. Dette blåser nytt liv i ETS2 for min del! 1 Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Knall spill. Lyt nok legge dette inn på nye PC'n. Lenke til kommentar
ClydeThaMonkey Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Mangler bare hull å slikt i veien. Veien over vidden er ikke akkurat nyasfaltert Spiller på siste versjon av ProMod for øyeblikket og er legger ofte merke til enkelte landemerker som f.eks tunnelen som slanger seg loddrett nedover Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Det der er alt for urealistisk veistandard for Norge… Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Så fort Oculus CV rift er sluppet, så blir det kjøp Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Hadde vært tøft om de kunne lage et vanlig bilspill og lagt inn alle veiene fra ets2 , da kunne man kjørt gris på e18 i en ferrari f.eks Lenke til kommentar
Ludo^.^ Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Jeg koser meg stort i dette spillet, med mitt gamle G25 og TrackIR 5, og gleder med til denne tillegspakken. Det er en ting jeg savner i dette spillet, og det er årstider. Merkelig at de ikke har prøvd seg på det, med tanke på at de setter realisme så høyt. Blir nok for komplisert, antar jeg..... 1 Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 (endret) Jeg savner litt fra den mindre seriøse 18 wheels of steel serien fra samme utvikler. Det er sikkert ikke så realistisk å prøve å kjøre fra politiet for å rekke fristene, men det var morsomt. Endret 1. februar 2015 av -sparks- Lenke til kommentar
Zork Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Kartet over "ETS2-Skandinavia" har blitt lagt ut: http://blog.scssoft.com/2015/02/scandinavia-reveal.html Skuffende at det ikke er noe nord for Bergen, men til gjengjeld så skal Skandinavia være mye mer detajlert enn hva resten av ETS2 er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Kartet over "ETS2-Skandinavia" har blitt lagt ut: http://blog.scssoft.com/2015/02/scandinavia-reveal.html Skuffende at det ikke er noe nord for Bergen, men til gjengjeld så skal Skandinavia være mye mer detajlert enn hva resten av ETS2 er. Jeg var helt sikker på at de skulle lage kartet lenger nord enn Bergen. Litt skuffende egentlig. :/ Men jeg kommer til å skaffe meg den DLCen uansett. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Merkelig om E39 fra Stavanger til Bergen ikke er med, det er jo ingen som kjører østover opp i fjellet når de skal til Bergen fra Stavanger. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Merkelig om E39 fra Stavanger til Bergen ikke er med, det er jo ingen som kjører østover opp i fjellet når de skal til Bergen fra Stavanger. Så er fjell litt morsommere å kjøre i og da Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Kjedelig, det er da kystlandskapet oppover som hadde gjort utvidelsen spennende, mye mer spennende enn flatmarken i sentraleuropa. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå