AfterGlow Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Den nye Android-versjonen passer perfekt til Sense, ifølge HTC.Nå har Lollipop kommet til HTCs toppmodell M8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Jeg fikk den på onsdag. Yesssss! Har sjekket på M7, One Mini og One Mini2, men den er ikke kommet til noen av dem. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 (endret) Er ganske misfornøyd med lollipop på min nexus 5. Buggy, ustabilt og uferdig. Men kanskje HTC har klart å rydde opp litt i koden? Endret 30. januar 2015 av Jakoozie Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Prøvde å sjekke om min M7 har fått denne, men ser ikke slik ut. Håper det kun er snakk om at det pushes til litt forskjellig tid, og at vi ikke blir avspist for denne, eller må vente kjempelenge... I så tilfelle faller lysten til å fortsette med HTC endel. Manglende oppdateringer er grunnen til at jeg aldri gadd prøve Samsung-telefoner. Har selv en Samsung Tab som stoppet på 2-tallet, og det irriterte meg nok til denne boikotten av telefoner og tablets fra det selskapet. Kjøpte meg Surface Pro (v.1), og i de fleste tilfeller er denne mer enn god nok, men bruker ofte Samsung-tab'en til Norsk Tipping-appen (fordi jeg ikke får den installert på HTC'en), og til datteren min så hun kan se Netflix og spille på den. 1 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Fungerer virkelig bra på min M8 iallefall. Kjapp i bruk, og uten noen som helst bugs så langt. Lenke til kommentar
olebjorn Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Fikk på Onsdag, oppdaterte, telefonen kræsjet når apper skulle oppdateres. Så måtte kjøre factory reset... Kjempe gøy! men bortsett fra det, så fungerer den ihvertfall bra nå Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 I følge denne nettsiden (http://bgr.com/2015/01/28/htc-one-m8-and-galaxy-note-3-lollipop-updates/) så kommer det visstnok til note 3 og m8 noe sånn ca samtidig. Jeg har note 3, og venter meget spent. Hører mye bra om den nye lollipopen. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Oppdaterer min M8 nå, så får jeg håpe alt går bra. Kjipt å legge seg med kræsjet telefon, men kult å våkne opp med nyeste OS kjørende også. Lenke til kommentar
SimpliEcks Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Hmm ikke fått noe update til min M8 Lenke til kommentar
myhken Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Hmm ikke fått noe update til min M8 Jeg måtte inn under Om og sjekk systemoppdateringer til og med alt var huket av som automatisk via WIFI, og jeg stort sett er på Wifi. Men den kom med en gang jeg søkte etter den. Skal også sies at installasjonen gikk smertefritt, og denne gangen beholdt de faktisk skrivebordet slik som man hadde det med alle linker og andre innstilinger. Husker siste store oppdatering, så var startskjermen blank etterpå. Telefonen virker MYE raskere nå, men det kan være tilfeldig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Ytelsen er opp fra ca 25000 til 28000 på Quadrant Advanced. Comments, anyone? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Ytelsen er opp fra ca 25000 til 28000 på Quadrant Advanced. Comments, anyone? Kan jo forklare hvorfor jeg føler at telefonen er vesentlig raskere nå etter oppdateringen, da mener jeg vesentlig. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 (endret) Er ikke helt overbegeistret enda. Har opplevd at telefonen henger når jeg skriver, spesielt på fb app, wimp ble ubrukelig, osv. Det virker som ting går seg til, men ender nok opp med å prøve en factory reset så jeg får 5.0.1 fra scratch hvis det ikke blir bedre enn det er nå. Edit: tok en backup og resatte telefonen. Nå er den raskere enn noen gang. Endret 1. februar 2015 av JKJK Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Men jeg trodde kryptering skulle være påslått som standard i 5.0? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Jeg hadde allerede kryptert telefonen, så tenkte ikke over det at den kanskje ikke var påslått som standard. Lenke til kommentar
doffer 10 Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 noen som vet når den kommer til note 4? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg