LaStrada Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Hei! Tenkte litt å kjøpe dette kabinettet, men da lurte jeg på om det kun var 2 vifteplasser over PSU + 1 i front? Kan ikke finne noen andre vifteplasser på produsentens hjemmeside... Noen som har dette kabinettet? Takker for svar Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Har en venn som har et slikt. I hans kabinett er det slikt som du forklarer med plasseringene og mengden plass til vifter. Kjøper du dette kabinettet så anbefaler jeg å ikkje sette HDDene over PSU, da dette vil bli varmt for dem uansett om du har vifter oppå. Dette er snakk om erfaringer Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Det jeg tenkte var å ha ALLE harddsiker i fronten, og så vannavkjølign på toppen... Og så VILLE jeg ha 2 vifter i front (må vel modde litt da) + 1 på hovedkortplata (under PSU)... Men får se hva jeg gjør, men tipper jeg bestiller dette kabinettet. Skjermkoret kjører uten vifte nå, så det er jo ganske avhengi av masse luft, men skal jo bestille vannavkjøling, så det varer nok ikke så lenge Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Er bare 2x 60mm bak + 1x80mm foran (og denne er ikke foran diskene engang). skal du bruke dette kabinettet burde du modde det litt. Det er også veldig tungvindt å ta av sidedørene (du må først ta av "toppen", så dra sidedøren helt ut, til sammen 5 skruer. Men du får mye for pengene når du kjøper dette. hadde bare kjøpt dette hvis jeg hadde noen gamle deler å slenge inni, finnes bedre kabinetter, dessuten vet jeg ikke helt hvordan kjølingen ville bli i ett sånn kabbis Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Forresten kan du ha 2x80mm bak, oppe...Men kabinetter er på en måte delt i 2 "deler" så luften du drar inn/ut oppe kommer neppe den nedre delen til å merke noe til.. Lenke til kommentar
imastard Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 det er 5 vifteplasser tilsammen det er 1*80 mm i front 2* 60 mm bak 2*80mm over psu bak Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 det er billig det er stort det er "dritt stykt" hva synes du er best da.....må jo moddes litt dette kabinettet da! Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 Meninga var å modde det ja Men skal jo ha vannavkjøling, så jeg trenger ikke så veldig bra gjennomtrekk... Jaja.. får se hva jeg gjør... Problemet er bare det at kabinettet kan MAKS være 65 cm høyt.... SÅ da passer ikke chieftec kabinettet, så da er det kun dette og lian li sine fulltower som passer under skrivepulten. Og jeg synes lian li sine kabinetter er litt for dyre å modde i... Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 http://www.home.no/traskas/images/ovenfra.JPG http://www.home.no/traskas/images/front.JPG http://www.home.no/traskas/images/side%20m%20vindu.JPG http://www.home.no/traskas/images/Side%20m%20motiv.JPG Modde litt sånn som dette?? Og du, k_drey åssen vifter hadde du bak hdd over psu i det kabinettet?? Jeg hadde 2 80mm enermax regulerbare på ibm diskene mine, som er kjent for å bli varme, og 5 min med laveste hastighet på de viftene var nok til at de kjentes kalde ut når jeg tok på de... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 har bestilt meg det kabinettet der jeg og. morro å modde det sikkert pluss at det koster jo ingenting ...274spenn Lenke til kommentar
Hjelp!!! Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Ser at du skal kjøpe det på psdata.no til 490KR. Her koster det 274KR. Trur det er det same kabinette. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Jepp, er nok det samme! Får vel kjøpe det og waterchill også da... 2311,- (uten moms) for det kabinettet og waterchill synes jeg ikke var så gæli Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 til topic : har du en hullsag, dremel eller stiksag blir det ikke noe problemer å fikse flere enn 3 vifte plasser Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 har dremmel Så det skal nok ikke bli no problem... Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Kjøp heller et chieftec big tower , mye bedre! Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Det er akkurat for høyt Men fant nettopp en løsning hvor jeg kunne ha høyere kabinetter, som feks chieftec..... Kan vel ha maks 63 cm høye kabinetter slik som jeg har det nå Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Kjøp heller et chieftec big tower , mye bedre! også koster det over 3 ganger så mye da. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Kjøp heller et chieftec big tower , mye bedre! også koster det over 3 ganger så mye da. jaja, samma det vel Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Kjøp heller et chieftec big tower , mye bedre! også koster det over 3 ganger så mye da. jaja, samma det vel ikke for lommeboka mi liten fattig 15 åring uten jobb Lenke til kommentar
Skibbe Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Eg har bestillt detta kabinettet, og lurer på om vifta i front følger med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå