tore- Skrevet 20. oktober 2001 Del Skrevet 20. oktober 2001 Jeg kjøpte nettop dette lydkortet uten livedriven i god tro om at det var optisk ut, men jeg leste self. ikke godt nok i manualen på nett før jeg kjøpte den. Derfor lurer jeg på om noen vet om web shoper som selger Live driven seperat? Takker. Mvh. Tore L. Lenke til kommentar
xonic Skrevet 20. oktober 2001 Del Skrevet 20. oktober 2001 Jeg leter etter akkurat det samme, plager meg at jeg ikkek finner den. på installasjonen står det at Live!drive er "upgrade option" på player utgaven. Lenke til kommentar
tore- Skrevet 20. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2001 det må jo være noen som selger den Lenke til kommentar
br0ken Skrevet 20. oktober 2001 Del Skrevet 20. oktober 2001 Jeg må gjøre det klart at DEN HAR optiskt ut, men den er PÅ selve kortet, og det er faktiskt en ANALOG optisk digital ut. Jeg vet dette høres latterlig ut, men det er sant. Jeg har selv et Terratec DMX Xfire 1024, den sier den har optisk ut, og det har den, digital optiskt ut. HELT YPPERLIG! Mens live kortene har ONBOARD "digital/optisk" som du trenger noe ekstra for å bruke, dette får du med i cambridge sine høyttaler sett, men det er de digitale, og de støtter IKKE optisk digital. Jeg vet dette er forvirrende. Og jeg er sur på dette selv. Fordi jeg trodde min optiskte digitale kunne bli brukt på høytalerne, men det gikk ikke, fordi at det er optisk/digital... noe bullshit uansett... fuck creative på dette området alltså, de lurer deg, huff! Lenke til kommentar
tore- Skrevet 21. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2001 synes jo det er litt merkelig at hvis dette er en upgrade mulighet at ingen web shopper selger den. kanskje noen shoper har noen liggende igjen etter et defekt lydkort el. [ Denne Melding var redigert av: tore- på 2001-10-21 23:11 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå