Darktazz Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Jeg kjører atm med et 660ti Gainward. har slitt litt med høy temp i det siste, men ser ut til å ha stabilisert seg. toppa 105 grader en gang før shutdown.. Men i det siste så blir skjermen svart i ca 5 sekunder før bilde kommer tilbake, da vil ofte grafikk på spille være litt fucka, men ordner seg om jeg tabber ut og inn. Det er litt tilfeldig når dette skjer, men 2 ganger på 10 min er for mye for min del. Er det skjermkortet som er problemet her ? Får ikke opp noen form for feilmelding når dette skjer, så er litt i tvil. Men har lenge vurdert å kjøpe et nytt skjermkort. Helst en Nvidia kort, hva er det å anbefale her ? vil helst ikke ut med mere enn 3.5k eller bør man bare gå "all out" ? Mvh Oppgitt gamer Lenke til kommentar
johanf Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 970 er vel mest for penga for tiden. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Har du noen gang blåst rent kortet for støv? Eller så kan det være at kjølepastaen som ble brukt på kortet er av laber kvalitet. Lenke til kommentar
Darktazz Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2015 Har blåst det flere ganger ja, så det er nok ikke støvet som gjør det :S Eventuelt hvilket 970 er det som er tingen ? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Gigabyte G1, Asus Strix eller MSI Gaming Lenke til kommentar
Darktazz Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2015 Men det er mest sannsynlig skjermkortet som er problemet mitt da ? Kjedelig å kjøpe nytt kort med samme problem:P Lenke til kommentar
Winnetou2012 Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 (endret) Kan også anbefale EVGA sine kort! Hva med reklamasjon / garanti? Endret 30. januar 2015 av Winnetou2012 Lenke til kommentar
Darktazz Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2015 kortet har vell fungert greit i 2-3 år frem til nå.Så tiden er jo inne for en upgrade. Ser frem til å kunne bruke 2 skjermer igjen. Det blir for varmt for det kortet jeg har nå til å kjøre det. Men kan det være noe annet enn kortet som er problemet ? Lenke til kommentar
Winnetou2012 Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 (endret) Men jeg ville gått for å reklamere først, du går sannsynligvis en gtx 760. Den kan du da beholde/selge/gi bort. Ville gått for en 970 fra EVGA jeg OT: Innlegg #300 Endret 30. januar 2015 av Winnetou2012 Lenke til kommentar
Darktazz Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2015 Hvor lang tid vil det gå visst jeg reklamere? Jeg vil jo game nå liksom:P Lenke til kommentar
Winnetou2012 Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Det jeg mente var at du burde reklamere uansett om du kjøper ny, en fin gave hvis du kjenner noen andre med litt utdatert GPU og bedre enn å ha den liggende ødelagt. Hvor kjøpte du kortet? Det er helt forskjellig fra butikk til butikk. Komplett har ofte under 2 uker. Lenke til kommentar
Darktazz Skrevet 5. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2015 Da er det endelig sendt inn. det er jo ikke hele tiden feilen(svart skjerm) kommer og hva om de ikke finner feilen. Får jeg det bare i retur da eller? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Man vet aldri, du må nok bare vente. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Da er det endelig sendt inn. det er jo ikke hele tiden feilen(svart skjerm) kommer og hva om de ikke finner feilen. Får jeg det bare i retur da eller? Hvis de ikke finner feilen så får du det i retur og må betale litt fordi at de har brukt tid og krefter på å teste kortet, er ikke mange kronene, men det varierer litt tror jeg. Komplett tar vel 300kr eller hva det stod ett eller anna sted jeg leste dette. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Tror jeg betalt mer. Rundt 500 eller noe. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Hmm, kanskje jeg leste feil eller at jeg leste på en anna side, hmmm, anyways, prisene kan variere. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Jeg får slikt dekket gratis av komplett og Digital impuls jeg. Mulig de bare er ekstra snille, har ikke problemer med og kjøpe fra noen av de jeg. Lenke til kommentar
Darktazz Skrevet 6. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2015 Hmm, visst de eventuelt finner en feil åp det da? hva skjer da? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Da får du en kompensasjon på en eller anna måte, nytt kort med tilsvarende ytelse eller penger tilbake, det er jo ett relativt gammelt kort, men ingen kan vel vite hva du får. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Hmm, visst de eventuelt finner en feil åp det da? hva skjer da? Da får du nytt, tilsvarende, eller penger tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå