Hvitetennposer Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 God helg! Hva skal dere i helgen? 1 Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Drekke! Finnes det noe annet å gjøre i helga? God helg ja:) Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 la være å drekka! finnes det noe annet å gjøre i helga? God Elg! Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 God helg fra offhshore i Mexocigulfen. Jobber her, så lite kjedelig. Håper på en skikkelig biff til middag i helgen! Lenke til kommentar
DjengisFaen Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 God helg ja! Blir nok en liten tur til Wadee på Grünerløkka, og etter det noen pils i undikken mens jeg titter på Lindmo. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 God Helg. Jeg skal ut og kjøre rc biler på stranda i morgen hvis været blir bra. Jeg har 3 stk. 1/5 bensin biler jeg og noen kompiser skal kjøre. Ellers skal jeg trene, se noen serier på netflix og muligens blir det sikkert litt sex i løpet av helgen hvis dama klarer å legge fra seg studiene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå