Gjest medlem-359424 Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Shopping Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Stilig bilde! Jeg er litt "utenom-det-vanlige" kanskje - så for meg er ikke shopping noe som tiltrekker. Du har du greid å frembringe den glorete plastikken i ordet på en fremragende måte! Bra!! :-) Lenke til kommentar
Gjest medlem-359424 Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Stilig bilde! Jeg er litt "utenom-det-vanlige" kanskje - så for meg er ikke shopping noe som tiltrekker. Du har du greid å frembringe den glorete plastikken i ordet på en fremragende måte! Bra!! :-) Takker for kommentar GroKo:-) Vi er nok i samme båt når det kommer til shopping, hvis det ikke er en fotobutikk da...... Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Stilig bilde! Jeg er litt "utenom-det-vanlige" kanskje - så for meg er ikke shopping noe som tiltrekker. Du har du greid å frembringe den glorete plastikken i ordet på en fremragende måte! Bra!! :-) Takker for kommentar GroKo:-) Vi er nok i samme båt når det kommer til shopping, hvis det ikke er en fotobutikk da...... ;-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Ble tøft det! Flotte farger og god plassering i flata. Lenke til kommentar
Gjest medlem-359424 Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Ble tøft det! Flotte farger og god plassering i flata. Takker og bukker:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg