privinius Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Hei! Dette året har jeg bestemt meg for å reise en god del mer, men jeg sitter i tillegg med fast jobb. Så jeg tenkte på en haug med weekendturer/langweekend til forskjellige steder i Europa. Er det noen tips og triks med dette? Kan man få det billigere hvis man venter "rett før"? Kort varsel er ikke et problem. Finnes det noen portal eller lignende for dette? Jeg vet i alle fall at Norwegian har helt kurante priser på noen billetter. Takk for svar. Mvh Privinius. 1 Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 travelbird.no aldri prøvd, fikk vite om den i går selv. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2015 Takk for tipset, men jeg opplevde ikke prisene som spesielt gode. Jeg reiser for øvrig alene, så det er kanskje noen tips og triks assosiert med det? Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 De prisene så ikke helt gode ut nei. Det faktum at det virker som man må registrere seg på nyhetsbrevet deres bare for å få se nettsiden får meg også til å stille spørsmålstegn ved hvor seriøse de er. Du sparer nok mye på å bestille fly og ordne hotell på egen hånd. Skyscanner.com og momondo.no er gode nettsider for å finne billige flybilletter. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Du trenger ikke registrere deg, er en link i bunnen av pop-upen, der du kan trykke hvis du allerde har registrert deg. Da forsvinner den. Jeg så bare på ett tilbud der i går, det var et hotell i Amsterdam, det så nå greit ut det tilbudet ihvertfall. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Med denne kan du bare legge inn dato og få opp hvor det er billigst å dra da: http://www.flybilligst.com/index.php?cc=1 Reiser på masse helgeturer rundtom i verden og reserverer vanligvis et halvt år i forveien for best mulig pris. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 15. april 2015 Forfatter Del Skrevet 15. april 2015 Noen som har gode tips? Jeg hadde helst satt pris på sider dedikert for weekendturer siden jeg er veldig fleksibel på hvor og når jeg kan dra. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Noen som har gode tips? Jeg hadde helst satt pris på sider dedikert for weekendturer siden jeg er veldig fleksibel på hvor og når jeg kan dra. Sjekket du linken jeg postet rett over? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå