Rustymagus Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Har du ikke spilt Saints Row IV tidligere bør du gripe sjansen nå.ANMELDELSE: Saints Row IV: Re-elected Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Fps som varierer mellom 27 og 60 på PS4 og mellom 23 og 60 på XO er skuffandes. Ramla ut av mi konsoll-liste. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 (endret) Hvis man har valget mellom å spille den vanlige versjonen på en kraftig PC, og denne nye "re-elected"-versjonen på PS4/Xbox One, hva bør man velge?Et argument i PC-ens favør er pris. Koster 140 kroner på steam. Endret 30. januar 2015 av Jakoozie Lenke til kommentar
Kvikklunsj Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Dette spillet skal kjøpes! Bryr meg lite om fps, overlevde saints row på 360, så da overlever jeg å spille dette på xbone også! Lenke til kommentar
Rustymagus Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2015 Hvis man har valget mellom å spille den vanlige versjonen på en kraftig PC, og denne nye "re-elected"-versjonen på PS4/Xbox One, hva bør man velge? Et argument i PC-ens favør er pris. Koster 140 kroner på steam. Hvis du kjøper Game of the Century edition på Steam for 200 kroner får du med alt Re-elected-pakken også kommer med. Jeg ville godt for den hvis du har en kraftig spill-PC. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå