AfterGlow Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Demo laget med ny spillmotor viser ekstremt naturtro omgivelser.Denne superrealistiske grafikken kan snart dukke opp i spill Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Unreal fortsetter å imponere. Blir vel noen år før vi har grafikkort som takler spill med en sånn her grafikk. 1 Lenke til kommentar
Bear96 Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Hvorfor ikke linke den videoen som er i 1080p@60fps. Er jo så mye deiligere å se på: 9 Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Sorry folkens. Statisk scene, ingen bevegelige deler eller dynamisk lys, veldig lav polycount. Her er det snakk om fordelaktig lyssetting og veldig høyoppløste texturer. En hvilken som helst engine kan lage denne scenen så lenge den støtter hi-res normal og bump maps 9 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Det som unreal engine har vist tidligere er jo at du får veldig bra grafikk iforhold til maskinvaren du har. Husker når Unreal Tournament 3 og Gears of War kom ut. Det var jo veldig bra grafikk og krevde ikke super-PC for å spille på ultra. Slik som Cryengine gjorde. Der måtte du jo vente i nesten 2 år før det kom ut bra nok maskinvare for å spille på ultra. Derfor har jeg alltid vært fan av unreal engine. Unreal Tournament med OpenGL husker jeg også krevde lite iforhold til hvor bra grafikken ble. ^^ 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Omgivelsene er intet mindre enn ekstremt realistiske, både når det gjelder teksturdetaljene, lyseffektene og ikke minst måten lyset reflekteres på de ulike overflatene. Teksturer er jo bare foto man maler på flatene. Forseggjorte foto er lett å putte inn i hvilken som helst grafikkmotor. Er det bump mapping eller anisotropi som skaper de flotte refleksjonene? Hva er gjort med lyseffektene for å få lyset så dust? Er det noe nytt ved grafikkmotoren eller bare veldig godt arbeid fra grafikerne? Lenke til kommentar
Mikael_J Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Studer glass blomstervasene på gulvet så ser du at det fortsatt er en bit igjen til visuell realisme. Uansett, fra quake 3 motoren og fremover har man kunnet lage imponerende fremstillinger, men det kommer like mye an på kunstneren som på spillmotoren. Imponerende hvordan lyset faller av inn mot skyggene da, men det hjelper jo ikke viss glassobjekter ser ut som dem henger i løse lufta. Skal alltid så lite til for å ødelegge en illusjon. Lenke til kommentar
Cutters Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Ser pent ut, men det er lagt til litt mye støy og kromatisk aberrasjon for min smak(dette merker man spesielt godt hvis man ser på høyoppløste skjermdumper) Lenke til kommentar
Howii Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Kul demo, men som beef sier, ikke akkurat et realistisk scenario for et spill. Men fortsatt intressant å følge med på utviklinga Jeg kjenner ikke til realtime engines noe særlig, da jeg jobber med software renderers (arnold, renderman, mantra). Ser ut som indirect lightinga er baked, men regner med de retter seg inn om physically based rendering. Så mesteparten av jobben med teksturene er å tweeke normal, roughness (hvor shiny/røffe objektene er - for refleksjon) og albedo. Hvis noen er intressert har allegorithmic skrevet noen greie guides som forklarer litt rundt PBR retta mot texture artists: http://www.allegorithmic.com/pbr-guide Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 nice men hw brukt for denne demoen hadde vært nyttig... Lenke til kommentar
b115242 Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Absolutt bra, men det litt mye slideshow over denne presentasjonen. Med bevegelige objekter, så falle glansbildet fra hverandre. Man vil trenge en formidabel grafikkenhet for å få dette til i et spill, men jeg klarer å glede meg over framgangen, og en framtid med et stort potensiale. Dette ligger trolig litt lengre fram i tid enn man håper på, men det vil komme - senere dessverre! Lenke til kommentar
G Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 (endret) Hvorfor ikke linke den videoen som er i 1080p@60fps. Er jo så mye deiligere å se på: Ikke bare det, men den har en betydelig bedre musikksnutt vedlagt også. Pianotonene fra den andre videoen var jo grufullt å lytte til av en eller annen grunn. Endret 30. januar 2015 av G Lenke til kommentar
Chief Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Skal man først lage hyperrealistisk spillgrafikk, må man også forstå at lyset fra utsiden, ikke blir utbrent på denne måten, om man ser med menneskeøyner. Det blir heller ikke cromatic abberation eller støy. Alt dette bærer preg av at de forsøker å late som det man ser blir filmet slik. Snarvei, kalles det. Det var for all del pent å se på, men de har litt igjen, før de er der de bør være. Lenke til kommentar
HAnd Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Siden dette er så simpelt... Noen som kan linke til bedre realtime-grafikk på rimelig standard pc? Lenke til kommentar
Populært innlegg Isbilen Skrevet 30. januar 2015 Populært innlegg Del Skrevet 30. januar 2015 (endret) Da er vi sikret flott grafikk til Real Estate Agent Simulator 2016. Endret 30. januar 2015 av Isbilen 11 Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Vokst opp med Unreal Tournament 2004 som baserte seg på samme grafikkmotor. Kommer til å være og forbli en av de aller mest eksepsjonelle spillene både grafisk og av underholdningsverdi i en lang tid fremover som veteranspill. Top 20 alltime @metacritic. 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Hvorfor ikke linke den videoen som er i 1080p@60fps. Er jo så mye deiligere å se på: Jeg får bare alternativ om 720p i instillingene, ikke 1080p60. Gjør du det?Hvis ikke så er jo videoen konvertert til 720p30 av Youtube, det kan dog være at jeg ikke får opp alternativet. Lenke til kommentar
TommyM Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 FYI, DL-link finner dere i info-feltet på 60fps linken. Lenke til kommentar
Rosewell1983 Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Flott dette her, jeg synes nå at det er viktigere med bedre spill og spill som varer lengre. Gir egentlig blaffen i grafikk. Ble feks skuffet over det nyeste Crysis spillet. Kom gjennom det på 7t. Heldigvis kjøpte jeg det på tilbud til 50lappen. Vis spill får denne fantastiske grafikken så tenker jeg bare på hvor mye mer arbeid utviklerne får. Lenke til kommentar
Muppet88 Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Tenk den dagen man kan spille med sånn grafikk å bruke oculus rift Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå