lettere-gal Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Har bytta hovedkort osv som nevnt over. Ved 1. Oppstart kom dette bildet, men nå kommer jeg bate til valget om å starte oppstartsrep eller starye windows på vanlig måte.. jeg har null peil på pc.. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Byttet hovedkort = reinstallasjon av windows i nesten alle tilfeller. Du ser jo at disk kontrollerer driver i installasjonen du prøver å starte med krasjer maskinen. Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2015 Ok skal prøve å innstalere windows pånytt. Det siste du sa skjønte jeg ikke helt men tar en ting i gangen hehe Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2015 Innstalerte windows pånytt.. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Installerte du WIndows på nytt på bare 11 minutter? Fikk du noen gang opp skjermbildet under i løpet av denne prosessen, og hva trykket du isåfall da? Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2015 Når det bildet jeg la ut kom starta jeg bare på normal måte å da fortsetta innstalasjonen. Da gikk det hehe.. Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2015 Mangler en harddisk da. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Mangler du en disk har den mistet partisjonen sin, eller så har du ikke plugga den inn skikkelig i HK. Om pluggen sitter. Høyreklikk på min datamaskin og velg behandle Gå så til diskbehandling, der dukker nok disken din opp uten bokstav. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Har du fått det til nå eller ? Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2015 Funnet harddisk men vill ikke koblenpå nett... bruker en sådan http://www.elkjop.no/product/data/nettverk-og-routere/LINKSAE1200/linksys-ae1200-wifi-n-usb-adapter Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2015 (endret) Må også boote fra cdrom får å starte ellers kommer bootmsgr mangler.. Endret 30. januar 2015 av lettere-gal Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Mangler nok drivere for den usb dongelen. Angående boot feilmeldingen din. Har du satt OS disk i førsteprioritet i bios? Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2015 (endret) Har drivere til usb dongelen. Kjøpte den idag åninnstalerte isted.. Os disk er disken jeg har innstalert os på regner jeg med? Endret 30. januar 2015 av lettere-gal Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Jepp. Men som først nevnt. Det kan være problemer med OS installasjonen din etter bytte av alle komponenter. Ville nok muligens bare kopiert ut alt som er av verdi og reinstallert, mye lettere enn å rote med feilsøking Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2015 Har nettopp innstalert windows pånytt etter bytte av komponenter. Os disk står ikke som første prioritet da pcen ikke vill starte da Lenke til kommentar
Sprokket Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Har nettopp innstalert windows pånytt etter bytte av komponenter. Os disk står ikke som første prioritet da pcen ikke vill starte da Dette setter du i bios, før du får de meldingene om at Windows sliter med å boote. Har du flere disker kan de hende du har bootpartisjonen på noen av disse? (rookie mistake, men lett å fikse) Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2015 Vet hvordan jeg setter det men booter jeg fra annet enn cdrom får jeg feilmeldinger.. Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2015 Har 2 disker. Bootpartisjon er fremmedord for meg Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 napp ut disken som du ikke har installert windows på se om det hjelper. Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2015 Da kommer jeg ikke i bios engang... reboot and select proper boot device.. osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå