Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når eksen poster på daten sin facebookvegg


Anbefalte innlegg

Det er vel typen menn du går etter som sørger for at du for nt'e gang opplever det samme. Skift beite hvis du vil ha menn som vet hvordan de tar vare på ei dame.

Møter de på nettforum, og nesten alle oppfører seg likt. Er så lei de.

Og jeg begynner å tro at det er noe som ikke er bra nok med meg, og begynner å la de nedverdige meg enda mer, som i denne situasjonen. Men nå er det nok. Jeg må stille mer krav. Vil jo ikke gi opp håpet om å finne den rette.

 

Synes egentlig ikke at den typen mannfolk er noe tap. De viser jo egentlig at de ikke er et tap med å behandle meg sånn. Så det er bare å heve hodet, og tenke at det fins bedre menn :)

 

Anonymous poster hash: 50db1...a0f

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor får jeg en fornemmelse av at jeg har lest "denne tråden" et par-tre-fire-fem ganger før på forumet over en periode på tre-fire år med relativt små variasjoner?

 

Voksne, single mennesker som bor i samme by/tettsted, som har hatt jevnlig omgang i åtte måneder og kun overnattet sammen kun tre ganger, og som kun sporadisk har tid til å møtes er enten med i en religiøs sekt, er overhodet ikke interessert, eller er opptatt på flere hold samtidig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da hadde jeg funnet andre steder for å se etter en partner, de kan en finne på de utroligste steder.

Behøver ikke være på ute-stedene heller da, hvor det gjerne er mye annet med i bildet om stemningen er høy, det kan være på butikken, treningssenter e.l.

 

Etter flere bom-skudd med nett-dating, så bør en vel bli klar over at alt som er skrevet på profilene ikke nødvendvis er riktig, og "glans-bildene" de viser frem av seg selv gir heller ingen garanti for en god oppførsel og karakter.

De fleste har aldri noe negativt å si om seg selv, men likevel så går det an å finne de litt mer ydmyke og kanskje "litt kjedelige" typene i enkeltes øyne. De kan være mye mer å satse på, enn en bad-boy som stort sett er opptatt av seg selv.

 

Slik det desverre ser ut til at du har funnet flere av så langt.....

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Da hadde jeg funnet andre steder for å se etter en partner, de kan en finne på de utroligste steder.

Behøver ikke være på ute-stedene heller da, hvor det gjerne er mye annet med i bildet om stemningen er høy, det kan være på butikken, treningssenter e.l.

 

Etter flere bom-skudd med nett-dating, så bør en vel bli klar over at alt som er skrevet på profilene ikke nødvendvis er riktig, og "glans-bildene" de viser frem av seg selv gir heller ingen garanti for en god oppførsel og karakter.

De fleste har aldri noe negativt å si om seg selv, men likevel så går det an å finne de litt mer ydmyke og kanskje "litt kjedelige" typene i enkeltes øyne. De kan være mye mer å satse på, enn en bad-boy som stort sett er opptatt av seg selv.

 

Slik det desverre ser ut til at du har funnet flere av så langt.....

Jeg forsøkte å være tøffere enn jeg er i kveld!. Jeg skrev melding til han, og begynte å forklare han at av og til så er man redd for å si sannheten og såre andre. Og skrev at jeg var ofte redd for å kommunisere med ord, for jeg visste at ord kan skape konflikter, fiendskap, osv. Det var han enig i. Og han skrev at han var alltid forsiktig med ord. Han ville aldri såre andre. Jeg forklarte at jeg var forvirret og at jeg var sikker på at han forsto hvorfor. Jeg vil bli behandlet med verdighet. Handling sier også mer enn hva ord sier skrev jeg. Jeg forsøkte å være forsiktig. Han skrev at han var enig i det jeg skrev. Også skrev jeg tilslutt: Jeg vil at du skal bare slette meg ut fra denne facebooken hvis du har en annen dame i sikte enn meg. Han skrev: Ingen annen dame enn deg! Og så skrev han at han ville prate med meg i morgen for han skulle veldig tidlig opp, og god natt.

 

For mitt vedkommende så var det unnskyld språkbruk men "jævli" vanskelig å måtte bare i disse ordene. Men jeg ville si de for å høre svaret. Men om han ikke er interessert så vil han nok ikke si det rett ut. Og jeg la ikke frem krav om status på facebook. Det orket jeg ikke. Viktigste er at han vet tankene mine, og hva jeg søker, og hva jeg ikke aksepterer.

 

Det vil ta tid for å komme over han uansett, så jeg kaster meg ikke ut på datemarkedet. Men jeg må prøve å koble tankene, og hodet over på at han er ikke interessert så lenge han ikke beviser det klarere. Og at dette må jeg komme over på best mulig måte hvis det er tilfelle. Jeg sliter nok, med ting jeg har opplevd før, og vet at jeg trenger nok tid før jeg orker å gå ut på markedet igjen.

 

Vil ikke ha en "bad boy".

 

Da hadde jeg funnet andre steder for å se etter en partner, de kan en finne på de utroligste steder.

Behøver ikke være på ute-stedene heller da, hvor det gjerne er mye annet med i bildet om stemningen er høy, det kan være på butikken, treningssenter e.l.

 

Etter flere bom-skudd med nett-dating, så bør en vel bli klar over at alt som er skrevet på profilene ikke nødvendvis er riktig, og "glans-bildene" de viser frem av seg selv gir heller ingen garanti for en god oppførsel og karakter.

De fleste har aldri noe negativt å si om seg selv, men likevel så går det an å finne de litt mer ydmyke og kanskje "litt kjedelige" typene i enkeltes øyne. De kan være mye mer å satse på, enn en bad-boy som stort sett er opptatt av seg selv.

 

Slik det desverre ser ut til at du har funnet flere av så langt.....

Jeg har opplevd at de som har det utseende jeg liker er de som behandler meg dårligst. Mens de som jeg ikke er tiltrukket av sier at de vil være kjæresten min. Men det sier ikke de som jeg blir tiltrukket av.

 

De som jeg blir tiltrukket av er ikke så veldig pene heller, men de er tydelig de som er blant de mest populære på markedet. Ihvertfall i følge mitt inntrykk. Og derfor så oppfører jo de seg gjerne deretter. De vet at de kan få noe annet kanskje, og tar det ikke så nøye. Ikke vet jeg. Men jeg må lære av erfaringene, og tenke mer etter om jeg bør senke noen krav, og selvsagt forhøye noen krav - altså væremåten og opptreden.

 

 

Anonymous poster hash: 50db1...a0f

 

Edit: dobbelpost

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar
Han skrev: Ingen annen dame enn deg! Og så skrev han at han ville prate med meg i morgen for han skulle veldig tidlig opp, og god natt.

 

Han mener jo det er greit å sende SMSer med eksen mens du er tilstede, for hun er kun "hans bestevenninne".

Derfor svarer han nei, og han svarte også at han ikke hadde tid til å diskutere det nærmere (kanskje det var en reell grunn, men ikke desto mindre hadde han ikke tid).

 

Jeg ville funnet det meget provoserende hvis han SMSet med eksen mens han egentlig var på date med meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vanskelig det der, for du er "den nye", mens eksen hans har kanskje bodd sammen med han i flere måneder/år og de kjenner hverandre bedre enn du kjenner han. Så å komme med et ultimatum kan resultere i at du selv blir dumpa siden han har kjent henne mye lengre enn deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Han skrev: Ingen annen dame enn deg! Og så skrev han at han ville prate med meg i morgen for han skulle veldig tidlig opp, og god natt.

 

Han mener jo det er greit å sende SMSer med eksen mens du er tilstede, for hun er kun "hans bestevenninne".

Derfor svarer han nei, og han svarte også at han ikke hadde tid til å diskutere det nærmere (kanskje det var en reell grunn, men ikke desto mindre hadde han ikke tid).

 

Jeg ville funnet det meget provoserende hvis han SMSet med eksen mens han egentlig var på date med meg.

 

Ja, jeg likte ikke smsene med eksen mens han var på date med meg. Men min eks har skrevet smser til meg mens jeg har vært sammen med han. Men det har med barna å gjøre og da har jeg vist han meldingen. De har ikke barn sammen.

 

Han sier jo en fint ting at det er ingen annen dame enn meg for han. Eksen skal jo bare være en venn.

 

Jeg har kommet frem til at jeg godtar at eksen er en venn, så lenge han viser at det er meg som han er i forhold med, men jeg føler at han egentlig ikke viser nok interesse for å være i forhold med meg. Og jeg har lyst å vite hvor vi står. Men nå har han jo sagt at det er ingen annen dame for han enn meg, så jeg forstår ingenting.

 

Er det en løgn for å ikke såre meg? Og det må jo være et eller annet problem han har siden han oppfører seg slik som han gjør. Og problemet tror jeg ar at han mulig har en situasjon som ikke er skikkelig avsluttet med eksen, eller at han har ikke ønsker å såre meg. Forstår ikke hva. Men han sa at han ville prate med meg mer i morgen for nå var han trøtt, så da får jeg høre hva han har å si.

 

Anonymous poster hash: 50db1...a0f

Lenke til kommentar

Det er vanskelig det der, for du er "den nye", mens eksen hans har kanskje bodd sammen med han i flere måneder/år og de kjenner hverandre bedre enn du kjenner han. Så å komme med et ultimatum kan resultere i at du selv blir dumpa siden han har kjent henne mye lengre enn deg.

Jeg forstår godt at han kan være glad i eksen etter så lang tid sammen. Og jeg aksepterer det, men hvis han vil ha et forhold med meg så bør han vise det. Og han bør også kunne fortelle meg klarere hvor vi står i forhold til hveandre. Han sier at jeg er den eneste damen for han, men da må han jo vise det. Eller så får han fortelle meg at han enten bare ser på meg som en fuckfriend, eller venn, eller at han ikke er interessert i det hele tatt.

 

Anonymous poster hash: 50db1...a0f

Lenke til kommentar

Men menn som vil ha en "fuckfriend", vil jo vanligvis ikke fortelle det. For de vil beholde situasjonen så lenge som mulig.

 

Det er riktig av ham å bruke lang tid på å introduseres for barna dine, jeg er bare bekymret for om han har tenkt på dem i det hele tatt på lang sikt, eller om han noensinne vil "oute" deg på facebook, for vennene sine, for foreldrene sine... Det er rart at han har mye kontakt med eksen, men aldri tenker på å introdusere deg for henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men menn som vil ha en "fuckfriend", vil jo vanligvis ikke fortelle det. For de vil beholde situasjonen så lenge som mulig.

 

Det er riktig av ham å bruke lang tid på å introduseres for barna dine, jeg er bare bekymret for om han har tenkt på dem i det hele tatt på lang sikt, eller om han noensinne vil "oute" deg på facebook, for vennene sine, for foreldrene sine... Det er rart at han har mye kontakt med eksen, men aldri tenker på å introdusere deg for henne.

Vet. Men vil han ha meg til en fuckfriend og vennskap, eller kun vennskap, eller ingenting, så håper jeg at han kunne ha tatt en prat med meg face to face, og vært ærlig med situasjonene, og snakket om det. Jeg forstår ingenting. Eksen og hans vennskap respekterer jeg, men grunnen til at jeg begynner å tro det er noe galt er oppførselen hans ovenfor meg. Jeg kan jo tro at han ikke er ferdig med henne, når han skriver meldinger med henne når han er på date med meg, og når han tar avstand i lengre perioder fra meg. Og kommer akkurat når det passer seg.

 

Han er veldig bdsm interessert også. Han elsker å være dominant, og kan plutselig skrive: nå står jeg utenfor, og håper på at du gøre som jeg sier: låse opp døren, kle deg naken og la meg komme inn. Han er ganske hardhendt og elsker å lage merker. Men det er heller ingen forklaring på hvem han er som person, men jeg begynner jo å lure på om han er helt psyko av og til.

 

Anonymous poster hash: 50db1...a0f

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

 

Men menn som vil ha en "fuckfriend", vil jo vanligvis ikke fortelle det. For de vil beholde situasjonen så lenge som mulig.

 

Det er riktig av ham å bruke lang tid på å introduseres for barna dine, jeg er bare bekymret for om han har tenkt på dem i det hele tatt på lang sikt, eller om han noensinne vil "oute" deg på facebook, for vennene sine, for foreldrene sine... Det er rart at han har mye kontakt med eksen, men aldri tenker på å introdusere deg for henne.

Vet. Men vil han ha meg til en fuckfriend og vennskap, eller kun vennskap, eller ingenting, så håper jeg at han kunne ha tatt en prat med meg face to face, og vært ærlig med situasjonene, og snakket om det. Jeg forstår ingenting. Eksen og hans vennskap respekterer jeg, men grunnen til at jeg begynner å tro det er noe galt er oppførselen hans ovenfor meg. Jeg kan jo tro at han ikke er ferdig med henne, når han skriver meldinger med henne når han er på date med meg, og når han tar avstand i lengre perioder fra meg. Og kommer akkurat når det passer seg.

 

Han er veldig bdsm interessert også. Han elsker å være dominant, og kan plutselig skrive: nå står jeg utenfor, og håper på at du gøre som jeg sier: låse opp døren, kle deg naken og la meg komme inn. Han er ganske hardhendt og elsker å lage merker. Men det er heller ingen forklaring på hvem han er som person, men jeg begynner jo å lure på om han er helt psyko av og til.

 

Anonymous poster hash: 50db1...a0f

 

 

Det kan godt hende han har psykopatiske trekk, bare sånn at du vet det.

Lenke til kommentar

Det kan godt hende han har psykopatiske trekk, bare sånn at du vet det.

Ja det er nesten sånn at jeg begynner å lure på om han er litt psykopatisk. Og jeg har jo hørt om historier der psykopater gjerne opererer med at de har flere damer. Så det er godt mulig at han holder eksen varm men samtidig driver på. Han tenner ihverfall på å gi damen smerter, og blåmerker.Han er ganske hardhendt. Men dette kan jo bare være noe sexkick han har men jeg vet nok ikke alt om han. Og det er noe som er unormalt med situasjonen. Og han har sagt at han vil ikke at noen skal få en anelse om at han tenner på å gi damer blåmerker osv. Itillegg har han sagt at han liker å styre og dominere i seg selv. Mens han liker at damem er fullstendig underdannig av seg av natur.

 

Anonymous poster hash: 50db1...a0f

Endret av Tvillingsjel
Sitatpyramide
Lenke til kommentar

Vet nesten ikke om jeg skal le eller gråte av dette jeg.

Trodde jo at "toppen" var nådd over hva du finner deg tidligere i denne tråden jeg, men du fortsetter å overraske gitt.

 

Du har en høyst merkelig sans for personer å date, langt værre er det jo (i hvert fall i mine øyne) at du faktisk ønsker at han skifter status på Facebook slik at dere offisiellt er et par?

 

Helt seriøst, mener du det???

 

 

 

Ja det er nesten sånn at jeg begynner å lure på om han er litt psykopatisk. Og jeg har jo hørt om historier der psykopater gjerne opererer med at de har flere damer. Så det er godt mulig at han holder eksen varm men samtidig driver på. Han tenner ihverfall på å gi damen smerter, og blåmerker.Han er ganske hardhendt. Men dette kan jo bare være noe sexkick han har men jeg vet nok ikke alt om han. Og det er noe som er unormalt med situasjonen. Og han har sagt at han vil ikke at noen skal få en anelse om at han tenner på å gi damer blåmerker osv. Itillegg har han sagt at han liker å styre og dominere i seg selv. Mens han liker at damem er fullstendig underdannig av seg av natur.

Anonymous poster hash: 50db1...a0f

 

 

 

Og alt dette finner du deg bare i?

Er dette noe du også finner "opphissende" og ikke kan få nok av?

Kle av deg og legg deg naken på senga, for nå skal skal du slåes, underkues og knulles.....?

(slik som du skrev i et annet innlegg høyere opp i tråden din)

 

Dette her oppå alt det andre du har skrevet om tidligere i tråden, da har du jammen et sterkt behov for en kjæreste gitt, når denne karen er det beste du kan finne og i tillegg er en person du ønsker å danne et forhold sammen med.......

 

Dette er en du har datet i 8 mnd, og altså fortsatt ønsker et skikkelig forhold til, til tross for hvordan du blir behandlet.

Han der er ikke en mann som en "normal person" burde ønske å være sammen med, det er mange ting jeg kunne tenkt meg å skrive for å beskrive hva jeg egentlig synes om alt dette her, men det skal jeg la være.

Det hadde ikke vært en særlig positiv tone på, for å si det pent......

 

Men, så man reder, så man ligger, sier et gammelt ordtak, og mer riktig kan det jo ikke være i denne sammenhengen.

 

Det er jo ikke rart at du nesten har mista troen på at det finnes skikkelige menn der ute, når du frivillig ønsker å være sammen med slike typer som dette her.

 

Jammen en "drømmemann" dette her gitt, jeg vil virkelig anbefale deg å finne andre dating-sider å lete etter normale menn på, for dette er alt annet enn normalt.

Endret av fotonisse
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Som nevnt tidligere er dette patetisk på alle måter. Nå har fyren gått fra å være bestevenn med eksen sin til psykopatisk dominant sadist. Dette er mistenkelig likt samme historie som har vært postet i forumet før med små og umerkelig variasjoner. Enten så finnes det mange damer som TS som finner slike menn og poster sin historie i dette forumet, eller så er alle historiene fra samme TS fordi hun bare finner sånne menn, eller så er det rett og slett slik at TS med jevne mellomrom dikter opp en historie for å få oppmerksomhet, og sper på med pikante fakta når det dabber litt av.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Og alt dette finner du deg bare i?

Er dette noe du også finner "opphissende" og ikke kan få nok av?

Kle av deg og legg deg naken på senga, for nå skal skal du slåes, underkues og knulles.....?

(slik som du skrev i et annet innlegg høyere opp i tråden din)

 

Dette her oppå alt det andre du har skrevet om tidligere i tråden, da har du jammen et sterkt behov for en kjæreste gitt, når denne karen er det beste du kan finne og i tillegg er en person du ønsker å danne et forhold sammen med.......

 

Dette er en du har datet i 8 mnd, og altså fortsatt ønsker et skikkelig forhold til, til tross for hvordan du blir behandlet.

Han der er ikke en mann som en "normal person" burde ønske å være sammen med, det er mange ting jeg kunne tenkt meg å skrive for å beskrive hva jeg egentlig synes om alt dette her, men det skal jeg la være.

Det hadde ikke vært en særlig positiv tone på, for å si det pent......

 

Men, så man reder, så man ligger, sier et gammelt ordtak, og mer riktig kan det jo ikke være i denne sammenhengen.

 

Det er jo ikke rart at du nesten har mista troen på at det finnes skikkelige menn der ute, når du frivillig ønsker å være sammen med slike typer som dette her.

 

Jammen en "drømmemann" dette her gitt, jeg vil virkelig anbefale deg å finne andre dating-sider å lete etter normale menn på, for dette er alt annet enn normalt.

Grunnen til at jeg har gitt dette en sjanse er jo at jeg forelsket meg veldig i den personen jeg trodde at han var i starten... Det er jo noe positivt med han også. Men det er enkelte ting jeg aldri forstår med han, og som faktisk får meg til å begynne å gruble som sagt.

 

Du kan tro at jeg er en "dum idiot og et utrolig naivt" menneske som finner meg i alt dette. Men tror han ble en besettelse for meg. Jeg har datet menn som jeg overhodet ikke følte tiltrekning til. Men han følte jeg dragning for utseende til. Men vet..... det er jo en del ting som er helt sprøtt og sykt med denne situasjonen.

 

Men det med bdsm er det veldig mange som tenner på. Og det er sett på som innen "normalen" i dag.

Men på grunn av at han oppfører seg ganske useriøst itillegg til alt dette så tenker jeg at han kan jo ha visse psykopatiske tendenser.

 

Men jeg ga han en lang sjanse, fordi jeg likte veldig mye med han. Blant annet det at han har mye av samme interesser , og holdninger som meg til mye i livet. Men det er akkurat useriøsiteten som er det jeg reagerer mest på.

 

De 8 månedene jeg har brukt på fyren vil jeg aldri angre. Det ga meg mye uansett om han ikke var seriøs med meg, så er det en del av veien videre til en seriøs situasjon ;) . Jeg er håpløs innen kjærligheten. Vet! Finner alltid feile mannfolk!.

 

 

Og alt dette finner du deg bare i?

Er dette noe du også finner "opphissende" og ikke kan få nok av?

Kle av deg og legg deg naken på senga, for nå skal skal du slåes, underkues og knulles.....?

(slik som du skrev i et annet innlegg høyere opp i tråden din)

 

Dette her oppå alt det andre du har skrevet om tidligere i tråden, da har du jammen et sterkt behov for en kjæreste gitt, når denne karen er det beste du kan finne og i tillegg er en person du ønsker å danne et forhold sammen med.......

 

Dette er en du har datet i 8 mnd, og altså fortsatt ønsker et skikkelig forhold til, til tross for hvordan du blir behandlet.

Han der er ikke en mann som en "normal person" burde ønske å være sammen med, det er mange ting jeg kunne tenkt meg å skrive for å beskrive hva jeg egentlig synes om alt dette her, men det skal jeg la være.

Det hadde ikke vært en særlig positiv tone på, for å si det pent......

 

Men, så man reder, så man ligger, sier et gammelt ordtak, og mer riktig kan det jo ikke være i denne sammenhengen.

 

Det er jo ikke rart at du nesten har mista troen på at det finnes skikkelige menn der ute, når du frivillig ønsker å være sammen med slike typer som dette her.

 

Jammen en "drømmemann" dette her gitt, jeg vil virkelig anbefale deg å finne andre dating-sider å lete etter normale menn på, for dette er alt annet enn normalt.

Synes du at det høres skummelt ut at han er en bdsm interessert person?

 

 

Anonymous poster hash: 50db1...a0f

 

Edit: dobbelpost

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

 

 

Synes du at det høres skummelt ut at han er en bdsm interessert person?

Oppfatter at du synes den siden ikke er noe diskusjonstema, men kan det være noe av årsaken til at han vil at forholdet til deg skal være nokså hemmelig? Et hemmelig forhold, med hemmelige handlinger.

Så han bruker meg som et hemmelig bdsmforhold. Nei jeg gidder ikke å bli brukt. Høres jo skummelt og psyko ut egentlig.

 

Men jeg skjønner ikke helt hvorfor han vil bruke sin dyrbare tid for til å være useriøs. Men det spørs om han egentlig søker et forhold...

 

Anonymous poster hash: 50db1...a0f

Lenke til kommentar

 

Du kan tro at jeg er en "dum idiot og et utrolig naivt" menneske som finner meg i alt dette. Men tror han ble en besettelse for meg. Jeg har datet menn som jeg overhodet ikke følte tiltrekning til. Men han følte jeg dragning for utseende til. Men vet..... det er jo en del ting som er helt sprøtt og sykt med denne situasjonen.

 

 

Jeg er håpløs innen kjærligheten. Vet! Finner alltid feile mannfolk!.

 

 

Da er det kanskje på tide å komme ut av denne "besettelsen" og gjøre noe med det du ikke er fornøyd med.

Utseende betyr en del, men det hjelper jo svært lite når det ikke er noe annet der som det er noe å satse på i fremtiden.

 

Grensene for hva du finner deg i, er det du som setter. Alt annet går det ikke an å skylde på en "heftig forelskelse eller besettelse", liker du ikke situasjonen, så må du gjøre noe med det.

 

 

 

 

Han tenner ihverfall på å gi damen smerter, og blåmerker. Han er ganske hardhendt. Men dette kan jo bare være noe sexkick han har men jeg vet nok ikke alt om han. Og det er noe som er unormalt med situasjonen. Og han har sagt at han vil ikke at noen skal få en anelse om at han tenner på å gi damer blåmerker osv. Itillegg har han sagt at han liker å styre og dominere i seg selv. Mens han liker at damem er fullstendig underdannig av seg av natur.

 

 

Om du ikke har noe problem med alt dette her, så er det vel heller ingen grunn til å nevne det. Men når du skriver om det her, så virker det for meg som at det er noe du ikke er 100% fornøyd med situasjonen. Det enkleste da er jo å gjøre noe med det, og ikke godta alt som skjer helt uten videre.

 

 

 

Synes du at det høres skummelt ut at han er en bdsm interessert person?

 

 

Hva enkelte personer "tenner på" bryr jeg meg ikke om, det handler om hva du finner deg i.

Jeg tenner i hvert fall ikke på å være "voldelig", hva andre anser som normalt, vet de best selv.

 

 

 

 

Nei jeg gidder ikke å bli brukt. Høres jo skummelt og psyko ut egentlig.

Men jeg skjønner ikke helt hvorfor han vil bruke sin dyrbare tid for til å være useriøs. Men det spørs om han egentlig søker et forhold...

 

 

Men det er jo det som skjer, han bruker deg jo akkurat slik han ønsker. Han kan jo ikke bedre ha det, så hvorfor skulle han ønske å forandre på noe som helst?

 

At han ikke søker et forhold burde jo være rimelig klart for deg nå, han får tilfredstilt alle sine lyster og behov uten å måtte forplikte seg eller forandre på noe som helst.

Han kommer til deg når det passer for ham og han har lyst.

Han vet hva han vil gjøre med deg, og får det som han vil.

Han har kontakt med eks-kjæresten akkurat når -og hvor ofte han vil, uten at du gjør noe med det.

 

Hva du synes om dette kan en jo lese om i tråden, men inntil du faktisk sier i fra hvor skapet skal stå og hvordan du vil ha det, så forandrer aldri dette her seg.

 

Så et forhold eller en forpliktelse fra ham, tror jeg du kan se langt etter.

Uten at jeg heller forstår at dette kan være en person en skulle ønske og danne en fremtidig familie med heller, men vær sin lyst......

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Men det er jo det som skjer, han bruker deg jo akkurat slik han ønsker. Han kan jo ikke bedre ha det, så hvorfor skulle han ønske å forandre på noe som helst?

 

At han ikke søker et forhold burde jo være rimelig klart for deg nå, han får tilfredstilt alle sine lyster og behov uten å måtte forplikte seg eller forandre på noe som helst.

Han kommer til deg når det passer for ham og han har lyst.

Han vet hva han vil gjøre med deg, og får det som han vil.

Han har kontakt med eks-kjæresten akkurat når -og hvor ofte han vil, uten at du gjør noe med det.

 

Hva du synes om dette kan en jo lese om i tråden, men inntil du faktisk sier i fra hvor skapet skal stå og hvordan du vil ha det, så forandrer aldri dette her seg.

 

Så et forhold eller en forpliktelse fra ham, tror jeg du kan se langt etter.

Uten at jeg heller forstår at dette kan være en person en skulle ønske og danne en fremtidig familie med heller, men vær sin lyst......

Jeg har funnet ut at jeg forventer ingenting av denne relasjonen. Det er mye som er merkelig.

 

 

Men det er jo det som skjer, han bruker deg jo akkurat slik han ønsker. Han kan jo ikke bedre ha det, så hvorfor skulle han ønske å forandre på noe som helst?

 

At han ikke søker et forhold burde jo være rimelig klart for deg nå, han får tilfredstilt alle sine lyster og behov uten å måtte forplikte seg eller forandre på noe som helst.

Han kommer til deg når det passer for ham og han har lyst.

Han vet hva han vil gjøre med deg, og får det som han vil.

Han har kontakt med eks-kjæresten akkurat når -og hvor ofte han vil, uten at du gjør noe med det.

 

Hva du synes om dette kan en jo lese om i tråden, men inntil du faktisk sier i fra hvor skapet skal stå og hvordan du vil ha det, så forandrer aldri dette her seg.

 

Så et forhold eller en forpliktelse fra ham, tror jeg du kan se langt etter.

Uten at jeg heller forstår at dette kan være en person en skulle ønske og danne en fremtidig familie med heller, men vær sin lyst......

Ja, ser ikke ut til at det er noe fremtid hos han å hente. Nå postet eksen mange innlegg på facebooken hans igjen. Helt uskyldige ting hun postet denne gangen, men hun skriver som om hun har lovet han å ikke gå videre med andre menn. For det er noe hun nevner i kommentar om at hun hadde vært å gjort noe med en venn. Og da skrev hun at det er jo selvfølgelig en dame , slik at du ikke blir skuffet og missforstår meg der. .... Hallo? det høres jo ut som om de overhodet ikke er ferdig selv om hun hadde et annet innlegg på veggen i går, der hun skrev at hun måtte gi valentinesgave til seg selv fordi hun ikke er i forhold. Det kan virke som om de har lovet hveandre å ikke gå videre eller noe sånnt. Skjønner ingenting. Men jeg trekker meg unna.

 

 

Anonymous poster hash: 50db1...a0f

 

Edit: dobbeltpost og Sitatpyramide

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...