Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når eksen poster på daten sin facebookvegg


Anbefalte innlegg

Det er jo bare å kalle en spade for en spade tenker jeg. At han ikke skjønner at slik opptreden på facebook føles krenkende for deg som er følelsmessig involvert i han sier egentlig veldig mye. Ganske paradoksalt at folk mener at Facebook ikke betyr noe når de legger ut alt mellom himmel og jord for å suge til seg en like eller to. Hvis facebook ikke betydde noe så hadde vel ikke behovet for å legge ut alt mulig vært særlig sterkt?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

TS, hvor langt i forholdet har dere kommet?

Er dere kun på dating nivå, eller har det kommet noe lenger enn det?

 

Grunnen til at jeg spør slik, er at om dere har kommet litt lenger i forholdet enn dating, og er klare for å gå enda videre (om dere får litt mer orden på dette her), så kan vel du også bare ta et stort rødt hjerte e.l. å legge ut på FB-veggen til din "kjæreste" du også. Slik at eks-kjæresten blir klar over at hun har en "konkurent" om hans oppmerksomhet.

 

Er ikke så sikker på at han har fortalt til sin eks-kjæreste at han dater deg i det hele tatt jeg.......

Ei heller hvor ferdige de egentlig er med hverandre, etter det som blir skrevet her.....

 

Om det er sant at hun vet om deg, og likevel fortsetter å poste ting på hans FB-vegg som hun gjør (og ikke minst at han tillater dette), så hadde i alle fall jeg "dratt inn årene" og kommet meg videre i livet.

Selv om dette "bare" dreier seg om hva som blir lagt ut på FB-veggen hans......

 

Såpass respekt må en ha for hverandre, når en av partene sier klart i fra at dette liker jeg ikke.

For fremtiden skal vel dreie seg om dere to, og ikke om forholdet mellom de to som egentlig skal være avsluttet.....?

Jeg fortalte tidligere at jeg så innleggene til eksen hans på hans facebookvegg. Han spurte om jeg var sjalu. Og jeg sa litt selvfølgelig. Men han sa at jeg måtte jo stole på hans ord. Han sa at han har jo sagt at det er slutt, og at de aldri skal bli sammen igjen, men at hun er viktig for han, og det vil hun være for resten av livet.

 

Han fortalte at en dame i livet hans, må akseptere eksen. For eksen er hans bestevenn, og som en søster. Og bestevenner, og familie går foran forhold etter hans mening. Og han fortalte at han visste at mine barn gikk foran han. Jeg svarte at barna mine går foran alt, men en partner er en nummer to. Det var han ikke enig i. Så mulig at han tenker litt anderledes enn de fleste?

 

Han vil ikke diskutere mer om dette, og har sagt at han ser ikke noe galt i det eksen gjør. Og at han mener at jeg er bare sjalu fordi vi ikke har en så spesiell og fin relasjon som han og eksen har ennå.

 

Jeg har tenkt at jeg burde gå. Men samtidig så har jeg datet han i 8 måneder. Han har lovet å ikke date andre. Og det har jeg også gjort. Vet at jeg ikke kan forlange at eksen skal ut av bildet, men siden vi har hatt såpass tett kontakt som vi har så mener jeg at det er lite hensynsfullt at han lar henne ligge ut noe på facebookveggen hans på den måten.

 

Selv om han sier at eksen vet om meg, så tviler jeg på det. Hvis ikke hun er et underkuet "esel". For hvem i all verden ville postet på siden til en eks som holder på med en annen?. Mens hun poster om hvor glad hun er i han, så er han gjerne i sengen med meg. Er jo helt sprøtt!.

 

Fortsatt er det ingen her inne som forteller at de poster på veggen til eksen sin. Hvis noen gjør så vi jeg gjerne høre en grunn til det.

 

Jeg føler at jeg ikke kan lage drama. Jeg poster ingenting på veggen hans. Trykker kun "likes" på det han gjør. Og jeg vil ikke nedverdige meg selv med å poste på veggen hans når hun poster så mye. Men han har sagt at han synes det er fint at jeg ikke poster på veggen hans..

 

Midt oppi alt dette, så sier han at han er redd for at jeg skal gjøre det slutt på grunn av henne, men hvis han er det så burde jo han verne om seg selv, og situasjonen bedre.

 

 

Det er jo bare å kalle en spade for en spade tenker jeg. At han ikke skjønner at slik opptreden på facebook føles krenkende for deg som er følelsmessig involvert i han sier egentlig veldig mye. Ganske paradoksalt at folk mener at Facebook ikke betyr noe når de legger ut alt mellom himmel og jord for å suge til seg en like eller to. Hvis facebook ikke betydde noe så hadde vel ikke behovet for å legge ut alt mulig vært særlig sterkt?

For dem som sier at facebook er bare facebook, og ikke noe å ta seriøst, så vil jeg si at det er bare tull. At hun poster på facebook siden hans tyder på at hun har han i tankene sine. Og han har jo fortalt at de prater på telefonen nesten daglig. Virker ut til at hun ikke ønsker å finne seg en ny mann slik som hun driver på. For hvis man går inn å ser på en facebookvegg, så skaper det inntrykk. Og når jeg går inn på hans side, så ser det ut til at eksen er den næreste damen han har i livet sitt. Og at hvis jeg postet på siden så ville det se rett og slett ut som om jeg var en "idiot" som forsøkte å ødelegge deres forsøk på å redde forholdet de har hatt. Hun skriver tydelig at han er en eks av seg, men hun skriver erklæringer om at han er verdens beste, og helt fantastisk.

 

 

Anonymous poster hash: 50db1...a0f

 

Edit: dobbelpost

 

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

 

Jeg fortalte tidligere at jeg så innleggene til eksen hans på hans facebookvegg. Han spurte om jeg var sjalu. Og jeg sa litt selvfølgelig. Men han sa at jeg måtte jo stole på hans ord. Han sa at han har jo sagt at det er slutt, og at de aldri skal bli sammen igjen, men at hun er viktig for han, og det vil hun være for resten av livet.

 

Han fortalte at en dame i livet hans, må akseptere eksen. For eksen er hans bestevenn, og som en søster. Og bestevenner, og familie går foran forhold etter hans mening. Og han fortalte at han visste at mine barn gikk foran han. Jeg svarte at barna mine går foran alt, men en partner er en nummer to. Det var han ikke enig i. Så mulig at han tenker litt anderledes enn de fleste?

 

Han vil ikke diskutere mer om dette, og har sagt at han ser ikke noe galt i det eksen gjør. Og at han mener at jeg er bare sjalu fordi vi ikke har en så spesiell og fin relasjon som han og eksen har ennå.

 

Jeg har tenkt at jeg burde gå. Men samtidig så har jeg datet han i 8 måneder. Han har lovet å ikke date andre. Og det har jeg også gjort. Vet at jeg ikke kan forlange at eksen skal ut av bildet, men siden vi har hatt såpass tett kontakt som vi har så mener jeg at det er lite hensynsfullt at han lar henne ligge ut noe på facebookveggen hans på den måten.

 

Selv om han sier at eksen vet om meg, så tviler jeg på det. Hvis ikke hun er et underkuet "esel". For hvem i all verden ville postet på siden til en eks som holder på med en annen?. Mens hun poster om hvor glad hun er i han, så er han gjerne i sengen med meg. Er jo helt sprøtt!.

 

Fortsatt er det ingen her inne som forteller at de poster på veggen til eksen sin. Hvis noen gjør så vi jeg gjerne høre en grunn til det.

 

Jeg føler at jeg ikke kan lage drama. Jeg poster ingenting på veggen hans. Trykker kun "likes" på det han gjør. Og jeg vil ikke nedverdige meg selv med å poste på veggen hans når hun poster så mye. Men han har sagt at han synes det er fint at jeg ikke poster på veggen hans..

 

Midt oppi alt dette, så sier han at han er redd for at jeg skal gjøre det slutt på grunn av henne, men hvis han er det så burde jo han verne om seg selv, og situasjonen bedre.

 

 

 

Anonymous poster hash: 50db1...a0f

 

 

Ønsker ikke å virke negativ, men helt ærlig så hadde jeg ikke funnet meg i dette.

Ikke bare for at han tillater at eksen poster hva hun vil (og hvor ofte hun vil) på veggen hans, men pga totalen av hva du skrev her og i dine andre innlegg i denne tråden.

 

Mener han at du er sjalu for at dere to ikke har så tett/god relasjon som han og eksen har/hadde?

Men han gjør jo ingenting for at dere skal få en god relasjon heller. Selv om ikke det står skrevet direkte her, så synes i hvert fall jeg at det står ting ganske tydelig mellom linjene her......

Og det synes ikke jeg er hverken til din eller forholdet deres sitt beste.

 

Skal et forhold gro og beholdes, så må en respektere hverandre og lytte til hva den andre har og si. Men når noen hverken vil prate om det, gjøre noe med det eller forandre på noe som helst, så synes jeg det ser ganske mørkt ut.........

 

Det er veldig vanskelig å si hva andre burde gjøre, men jeg hadde nok gitt ham et "lite" ultimatum om at ting må forandres på, om dette forholdet skal fungere og forhåpentligvis utvikles videre.

Er han ikke interessert i å gjøre noe med det i det hele tatt, så hadde jeg personlig avsluttet det hele, fordi jeg fortjener bedre enn dette.

 

Lykke til :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Han har sagt at han synes det er fint at du ikke poster på veggen hans??

Forferdelige tilstander.

 

Du og han, står dere som kjærester på Facebook, eller står han som enslig (i sivilstatus)?

Er enig i at det føles forferdelig ut.

 

Ja, jeg fortalte han at jeg synes ikke noe om måten eksen hans postet på veggen, for det virker ut som om hun prøver å gjøre det for å oppnå kontroll. Jeg ville aldri ha postet på veggen på den måten sa jeg. Da sa han seg enig i at det virket dumt ut, og at han synes det var fint at jeg ikke postet på veggen hans.

 

Vet, det virker gale ut. Men jeg forsøker å tenke at dette kan være måten han tenker på og at det ikke er trenger å bety mangel av interesse for meg. Derfor har jeg fortsatt. Men jeg lurer veldig på det av og til. Og derfor så vurderer jeg situasjonen nøye nå.

 

 

 

Anonymous poster hash: 50db1...a0f

Lenke til kommentar

Hadde aldri taklet dette.

Det virker ikke som om han tar deg og deres forhold veldig seriøst.

Er enig i det. Flere sier at de synes at jeg ser lykkeligere ut enn før men innerst inne ble jeg forelsket i det jeg ønsker han skal være, og utseende hans. Men han er ikke den jeg ønsker han skal være. Og jeg føler at jeg er ulykkelig med situasjonen, for jeg er så usikker på hva han føler for meg.

 

Han sa i starten at jeg var den beste daten han har hatt. Men nå virker det jo som om det egentlig bare var noe han sa, og at det ikke var sant.

 

Jeg tror at eksen fortsatt har følelser for han. For hun skriver om han overalt. Og det virker ut som om de følelsene hennes aldri tar stopp. Men jeg vet ikke om han har rette følelser for henne, eller om han bare er useriøs av seg. Får inntrykk av at han er useriøs.

 

Anonymous poster hash: 50db1...a0f

Lenke til kommentar

 

Hadde aldri taklet dette.

Det virker ikke som om han tar deg og deres forhold veldig seriøst.

Og jeg føler at jeg er ulykkelig med situasjonen,

Anonymous poster hash: 50db1...a0f

 

At du føler deg ulykkelig med situasjonen sier alt, kjære deg.

Tror du dette er en ting som vil endre seg, eller kommer du til å fortsette å være ulykkelig?

 

Ingen fortjener de følelsene du sitter med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

At du føler deg ulykkelig med situasjonen sier alt, kjære deg.

 

 

Tror du dette er en ting som vil endre seg, eller kommer du til å fortsette å være ulykkelig?

 

Ingen fortjener de følelsene du sitter med.

Jeg har forklart til han tidligere at jeg føler at jeg godtar mer enn det de fleste ville akseptere. Og det mener jeg at jeg gjør. Han skrev til meg at jeg måtte akseptere at eksen hans alltid vil være i livet hans, og at hun er som en søster for han. Hun er også den bestevenninnen han har i livet sitt. Ingen andre har den plassen. Jeg har ikke kommet dit ennå heller. Men på grunn av dette så tror han at jeg er sjalu. Men jeg forklarte at de fleste oppegående mennesker ville ha reagert og snudd ryggen til han når han har et slikt forhold til sin eks. Jeg skrev at jeg så tidlig at hun virker flørtende ut på facebook og hun markerer seg så sterkt at det kan virke som om hun har sterke følelser for han. Han har lovet meg at uansett hvilke følelser hun har så vil han aldri ha et forhold med henne igjen. Og han er ikke forelsket i henne. Men han ønsker å ha henne i livet sitt for hun er en god støtte for han i livet. Jeg føler på meg at han er feig. Kanskje han vil ha i pose og sekk?

 

Han vil ikke diskutere dette mer. Men jeg vet at jeg kun kan forholde meg til han som om han ikke er interessert i meg, og bare være hyggelig som en venn. Jeg kommer til å være mer kald, og se om han tar intitaiv . Jeg fikk følelser for han, og synes det er tøfft. Vanskelig å løsrive seg, men det er ikke noe kjekt å ha det sånn.

 

Faktisk så tror jeg ikke at eksen er en kjempestor trussel, for hvis han var oppriktig interessert i henne så kunne han ha vært med henne for lengst, tror jeg. Men jeg tror at han har interesse for å ha henne i livet sitt, og at han ikke vil binde seg til meg på grunn av han vil ha i pose og sekk på en måte. Forstår det ikke helt. Men det er ikke lett å forholde seg til noe sånnt.

 

 

At du føler deg ulykkelig med situasjonen sier alt, kjære deg.

 

Tror du dette er en ting som vil endre seg, eller kommer du til å fortsette å være ulykkelig?

 

Ingen fortjener de følelsene du sitter med.

Det som er ganske utrolig merkelig er at det virker som om eksen forguder han, og hun skriver på facebook at han er verdens beste og snilleste type. Men er han så snill når han driver på slik som dette? Hun får jo meg til å tro at han er helt fantastisk, siden hun har levd med han. Men samtidig så ser jeg jo hvor "liten" han får meg til å føle meg når han oppfører seg som han gjør.

 

 

Anonymous poster hash: 50db1...a0f

 

Edit: dobbelpost og sitatpyramider

 

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

Nei. Dette er ikke normalt. At eks-kjæresten poster som en gal på Facebook-veggen hans hadde fått varsellampen min til å blinke som et juletre. Som allerede påpekt er sannsynligheten stor for at han peiser dere begge to. Det er liksom en grunn til at forhold tar slutt. At vedkommende skal ha noen som helst kontakt med den andre etter et brudd utover det strengt nødvendige, med hensyn til unger også videre, hadde jeg også stusset over.

 

Han sier videre at hun er som en søster for ham (noe som forøvrig er en jævlig spesiell ting å si) Vel, det er hun ikke. Hun er eks-dama hans, og han pleide å dyppe penisen sin i henne. Hvis han ikke forstår det er veldig merkelig for en potensiell ny dame at han fortsetter å ha kontakt med henne, så får det være hans problem. Jeg ville ha backet ut. Hvis du ikke gjør det er sannsynligheten stor for at du ender opp som den idioten om to-tre måneder, når du finner ut at disse to har kost seg som to katter bak din rygg. Jeg vedder på at magefølelsen sier hva du egentlig burde gjøre, og føler om det er noe hold i dette her. Følg den.

Ønsker deg uansett lykke til videre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Nei. Dette er ikke normalt. At eks-kjæresten poster som en gal på Facebook-veggen hans hadde fått varsellampen min til å blinke som et juletre. Som allerede påpekt er sannsynligheten stor for at han peiser dere begge to. Det er liksom en grunn til at forhold tar slutt. At vedkommende skal ha noen som helst kontakt med den andre etter et brudd utover det strengt nødvendige, med hensyn til unger også videre, hadde jeg også stusset over.

 

Han sier videre at hun er som en søster for ham (noe som forøvrig er en jævlig spesiell ting å si) Vel, det er hun ikke. Hun er eks-dama hans, og han pleide å dyppe penisen sin i henne. Hvis han ikke forstår det er veldig merkelig for en potensiell ny dame at han fortsetter å ha kontakt med henne, så får det være hans problem. Jeg ville ha backet ut. Hvis du ikke gjør det er sannsynligheten stor for at du ender opp som den idioten om to-tre måneder, når du finner ut at disse to har kost seg som to katter bak din rygg. Jeg vedder på at magefølelsen sier hva du egentlig burde gjøre, og føler om det er noe hold i dette her. Følg den.

 

Ønsker deg uansett lykke til videre.

 

Jeg er helt enig med deg.

 

Jeg har diskutert om det med han. Men han ønsker ikke å ha mer diskusjoner om det. Han mener at han har forklart sitt, og at jeg kan velge å stole på hans forklaring eller ikke.

 

Forklaringen hans er jo at han mener at to ekser kan fint være venner, selv om forholdet ikke fungerte. Han sier at han er ikke forelsket i henne, og at han ikke vil verken ha forhold eller sex med henne igjen. Men han er glad i henne. De har tross alt delt mye sammen. Og da mener han glad i henne som en søster / veldig god bestevenninne. Han sier at han fortsatt vil møte henne for resten av livet. Men at det blir ingen sex eller forhold, og det er de begge enige i. Han påsto at han kun møtte henne en gang i julen. Da var han på besøk hos foreldrene sine, og eksen bor nær de. Og da kom hun innom en tur for å bare si hei.

 

Forklaringen hans har jeg vansker med å forstå. Men jeg tror at han ikke kan være forelsket i henne siden han velger å bo langt unna henne. Men det kan virke som om han uansett aldri vil gi slipp på henne. Og hun vil helt tydelig ikke gi slipp på han heller. Jeg får inntrykk av at hun er mer interessert i han enn hva han er i henne.

Jeg mistenker at han møtte henne flere ganger da han var hjemme i julen. Og jeg tror at de har sex når de møtes. Men jeg har forsøkt å stole på det han ser, selv om min innerste magefølelse og tro ser noe helt annet.

 

Han viser ingen interesse for å skifte forholdstatus på facebook. Han sier at han vil fortsette å møte meg, og at han vil at vi skal kun date hveandre. Men jeg er usikker på om han egentlig er interessert i et seriøst forhold med meg. Får inntrykk av at han kun vil ha meg som et type avstandsforhold.

 

Jeg har flere teorier om hvorfor det er som det er. Men har hørt om ekser som går i fra hveandre, for så å love hveandre å være bestevenner, og aldri binde seg til en ny partner. De kan møte en annen eller andre, men ikke binde seg. Var en jeg kjente tidligere som hadde en sånn rar holdning. Senere ble han sammen med eksen sin igjen. Jeg er redd at de to har en slik holdning også. Eksen skriver på facebook i innlegg at han er eksen sin, men de har for god kontakt egentlig

Jeg liker å være med den fyren på mange måter, så jeg vet ikke helt om jeg skal prøve å stole på det han sier eller om jeg er dum hvis jeg gjør det...

 

 

Nei. Dette er ikke normalt. At eks-kjæresten poster som en gal på Facebook-veggen hans hadde fått varsellampen min til å blinke som et juletre. Som allerede påpekt er sannsynligheten stor for at han peiser dere begge to. Det er liksom en grunn til at forhold tar slutt. At vedkommende skal ha noen som helst kontakt med den andre etter et brudd utover det strengt nødvendige, med hensyn til unger også videre, hadde jeg også stusset over.

 

Han sier videre at hun er som en søster for ham (noe som forøvrig er en jævlig spesiell ting å si) Vel, det er hun ikke. Hun er eks-dama hans, og han pleide å dyppe penisen sin i henne. Hvis han ikke forstår det er veldig merkelig for en potensiell ny dame at han fortsetter å ha kontakt med henne, så får det være hans problem. Jeg ville ha backet ut. Hvis du ikke gjør det er sannsynligheten stor for at du ender opp som den idioten om to-tre måneder, når du finner ut at disse to har kost seg som to katter bak din rygg. Jeg vedder på at magefølelsen sier hva du egentlig burde gjøre, og føler om det er noe hold i dette her. Følg den.

 

Ønsker deg uansett lykke til videre.

 

Er enig i at det er meget spesiellt å si at hun er som en søster for henne når de velger å gå i fra hveandre, og han pleide å dyppe penisen i den kvinnen.... uff. Han ber meg ikke tenke på hvilke kjønn hun er, og at hun har vært hans eks. Jeg skal tenke på henne som en søster, bror eller bestevenn... og ikke tenke kjønn.

 

Ja, det er meget spesiellt. Den damen ligger ut veldig mye selfie av seg selv også, mulig på grunn av at hun er usikker på seg selv. Hun ser faktisk ganske pen ut!. Og jeg er sikker på at hun kunne hatt en mann hvis hun ville. Men det virker ikke ut som om hun er interessert i andre enn eksen sin. For jeg tror aldri en ny mann av henne ville godta at hun postet veggen til eksen sin full av erklærnger, bilder osv.

 

Noen som har hørt om noen lignende historier?

 

 

 

 

Anonymous poster hash: 50db1...a0f

 

Edit: dobbelpost

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

 

Nei. Dette er ikke normalt. At eks-kjæresten poster som en gal på Facebook-veggen hans hadde fått varsellampen min til å blinke som et juletre. Som allerede påpekt er sannsynligheten stor for at han peiser dere begge to. Det er liksom en grunn til at forhold tar slutt. At vedkommende skal ha noen som helst kontakt med den andre etter et brudd utover det strengt nødvendige, med hensyn til unger også videre, hadde jeg også stusset over.

 

Han sier videre at hun er som en søster for ham (noe som forøvrig er en jævlig spesiell ting å si) Vel, det er hun ikke. Hun er eks-dama hans, og han pleide å dyppe penisen sin i henne. Hvis han ikke forstår det er veldig merkelig for en potensiell ny dame at han fortsetter å ha kontakt med henne, så får det være hans problem. Jeg ville ha backet ut. Hvis du ikke gjør det er sannsynligheten stor for at du ender opp som den idioten om to-tre måneder, når du finner ut at disse to har kost seg som to katter bak din rygg. Jeg vedder på at magefølelsen sier hva du egentlig burde gjøre, og føler om det er noe hold i dette her. Følg den.

 

Ønsker deg uansett lykke til videre.

 

 

Er enig i at det er meget spesiellt å si at hun er som en søster for henne når de velger å gå i fra hveandre, og han pleide å dyppe penisen i den kvinnen.... uff. Han ber meg ikke tenke på hvilke kjønn hun er, og at hun har vært hans eks. Jeg skal tenke på henne som en søster, bror eller bestevenn... og ikke tenke kjønn.

 

Ja, det er meget spesiellt. Den damen ligger ut veldig mye selfie av seg selv også, mulig på grunn av at hun er usikker på seg selv. Hun ser faktisk ganske pen ut!. Og jeg er sikker på at hun kunne hatt en mann hvis hun ville. Men det virker ikke ut som om hun er interessert i andre enn eksen sin. For jeg tror aldri en ny mann av henne ville godta at hun postet veggen til eksen sin full av erklærnger, bilder osv.

 

Noen som har hørt om noen lignende historier?

 

 

 

Anonymous poster hash: 50db1...a0f

 

 

Undertegnede er mann, forresten.Dersom magefølelsen din sier at dette ikke er normalt, så er det som oftest ikke normalt heller. Ta deg selv i nakken, og se hvor jævlig spesiell situasjonen er. Han har kontakt med eks-kjæresten sin og ber deg om å se på henne som en søster? Det er helt skakkjørt. Ingen av dem er ferdige med hverandre. De færreste hadde akseptert en slik situasjon, og det håper jeg sannelig ikke du gjør heller. Du kan stille et ultimatum, men da må også være forberedt på at utfallet ikke blir slik du hadde håpet på.

Lenke til kommentar

Jeg forsøkte å stille ultimatum tidligere men da sa han med en gang at han ville aldri kaste ut sin eks fra livet sitt. For hun går foran et forhold for han. Hun har tross alt opplevd sorger og gleder gjennom lang tid sammen med han. Men han vil aldri bli sammen med henne igjen. Merkelig situasjon. Forstår ingenting av det. Det samme gjaldt før vi møttes sa han. Uandett hvem han møtte så gjaldt det samme. Eksen vil komme først en lang stund fremover. Ja merkelig. Jeg er i tenkeboksen.

 

Anonymous poster hash: 50db1...a0f

Lenke til kommentar

Hvis du allerede har stilt han et ultimatum og han valgte eksen, så vet du hva du skal gjøre. Dere har datet i åtte måneder og han vil enda ikke kalle deg for kjæresten sin. Det er virkelig trist å lese dette, for du lager gang på gang unnskyldninger for han, som om det egentlig er han som er offeret her og ikke du. Det er helt feil. Det er du som blir behandlet som dritt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hvis jeg ville stille han krav om å velgw eksen eller meg så ville han velge eksen av grunn av at han velger ikke bort sine bestevenner for et forhold. Jeg mener at han ikke er interessert nok i meg generellt. For ellers hadde han vist det bedre og tatt å holdt eksen sine innlegg skjult. Han er også blitt veldig kort når han skriver til meg. Han sa nei til å møtes i helgen som var for da var han trøtt. Dette gjør han ofte. Og nå kommer jeg til å kreve mer av han for at han skal få beholde meg. Han bør vise at han setter pris på meg. og at eksen ikke går over.

 

Anonymous poster hash: 50db1...a0f

Lenke til kommentar

Jeg hadde nok gjort det slutt. Ingen fortjener å bli behandlet slik.

Er enig i det. Men jeg har hele tiden forsøkt å tro det beste i denne situasjonen. Jeg har forsøkt å tenke at det han mener er at han og eksen flyttet ifra hveandre som bestevenner.Og at grunnen til at de ikke kunne være par har med andre ting å gjøre og ikke det at de ikke var nok glad i hveandre. Han sier at det er grunnen og at det har ingenting med at hun er mer verdifull for han enn meg men at han har tross alt levd lenge med henne og opplevd mye. Dermed vil hun bety så mye at hvis jeg forlanger henne kastet ut av livet hans så tvinger jeg han til å måtte gjøre det slutt med meg. Jeg forstår han på sett og vis. For jeg er fortsatt glad i faren til mine barn. Min eks. Men vi har ikke kontakt. Kun barna. Det var eksen sitt valg. Og slik ble det før jeg møtte han nye. Jeg slet lenge med å komme over eksen min, men da jeg møtte han nye så gikk fokuset bort fra eksen. Jeg forstår at han ikke har samme type brudd og situasjoner og dermed har de gjerne et brudd som inneholder et veldig sterkt og godt vennskap. Og det er den biten som er vanskelig å passe inn i. For jeg går jo å føler på at eksen er fremdeles i tankene hans og at jeg aldri kan klare å erobre følelsene hans mer enn hun klarte. ikke på lik linje engang. Men det kan jo være mulig?. Det kan jo være at han setter mer pris på meg enn jeg vet. På en måte så føler jeg at han virker til å bry seg om meg. Men på en måte så kan det være at han kun bruker meg inntil videre. Jeg ønsker å være nummer 1 i en mannsliv. Såklart blir barn og familie nummer 1, men jeg forlanger å komme hakket foran eksen.

 

Anonymous poster hash: 50db1...a0f

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...