Baselusken Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Jeg har akkurat fått meg x-box, men kontrollen er så utrolig stor i forhold til hendene mine. (De er bitte bitte små). Noen som har forslag til en jeg kan kjøpe i stedenfor? -Fortvilt_ :grine: Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Jepp. Du går på nærmeste Elkjøp (eller noe annet) og kjøper en Xbox S Controller. De er betraktelig bedre for folk med små hender. Lenke til kommentar
Baselusken Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 ÅÅÅ, tusen takk altså. Nå blir livet mitt mye enklere å leve! Lenke til kommentar
D.Barry Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 her: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...12&GrpID=1&s=pl Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Ganske snodig at det er den DIGRE kontrolleren som følger med XBOX..maskinen er jo retta mot barn/ungdom som ikke har keepernever akkurat. Er ikke alle foreldrene som tenker på det når de kjøper xbox i julegave til ungene sine. Lenke til kommentar
Gizmokvakk Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Etter introduksjonsprisen til xbox å dømme tviler jeg sterkt på at det var barn og ungdom som var målgruppen og det stemmer jo ganske bra over ens med den store kontrollen, men jeg synes nå den lille er bedre enn den store til voksne også jeg da Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Jeg fikk med en S-kontroller som standard til Boxen min når jeg kjøpte den for en måneds tid siden. Fant en butikk som ikke hadde solgt boxer siden forrige jul eller noe? Lenke til kommentar
Psycho#01 Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Jeg skjønner ikke hvordan folk kan klage på de orginale xbox kontrollene!??! De er jo det beste som har skjedd konsoll markedet!! Bedre en alt annet.. Men for de pinglene med små hender så er jo Controller S laget da!! C ya!! Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Jeg skjønner ikke hvordan folk kan klage på de orginale xbox kontrollene!??! De er jo det beste som har skjedd konsoll markedet!! Bedre en alt annet..Men for de pinglene med små hender så er jo Controller S laget da!! C ya!! Hvor er sammenhengen med å ha små hender og være pingle? Hvis du bare er ute etter å provosere med frekkheter vil jeg helst at du forholder deg taus. En saklig diskusjon er derimot velkomment, men jeg ser ikke poenget med å diskutere hva som er best av små og store hender. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Har planer om å kjøpe meg xbox selv i nær framtid og tror jeg går for en pakke med controller s da jeg ikke har så store hender selv. Og Psycho#01: pingle kan du og pailabbene dine være selv Lenke til kommentar
Psycho#01 Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Okey.. sorry da... Det får være smak og behag, og Controller S er jo sikkert digg for folk med små hender.. men jeg har faktisk ikke så store hender jeg heller men synes orginalkontrollen er drit digg!!! Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Då eg kjøpte X-boxen min syns eg kontrollen var alt for stor. Men eg hadde ikkje tid til å kjøpe ein s kontroll. (Måtte jo heim å spele) Så eg slengte meg ned framfor Halo og var sjølvsagt sitjande der eit par dagar. (Faktisk satt eg eit par dagar 40-50 timar) Då eg gav meg tenkte eg over om eg skulle gå hen å kjøpe meg ein ny s kontroll. Men eg fant ut at orginal kontrollen var faktisk svært god å spele med. Og faktisk bedre en PS2 kontrollen. (Då eg hadde spelt GT3 ein dag eller to hadde eg svære blemmer på alt som heite fingrar og hender) På x boxen fekk eg ingenting. Litt øm i fingrane sjølvsagt men ikkje noko utover det. Men no har eg fått chip og 120 GB hardisk i boxen min så me sjåast om eit par dagar;) (Oppfordrar ingen til å kjøpe chip for å spele pirat kopierte spel. Det er ulovleg og straffbart. Eg bruker berre chippen til å sjå DVD ar utan å måtte kjøpe DVD kit Lenke til kommentar
raysv Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 (Oppfordrar ingen til å kjøpe chip for å spele pirat kopierte spel. Det er ulovleg og straffbart. Eg bruker berre chippen til å sjå DVD ar utan å måtte kjøpe DVD kit Ja det hørtes jo veldig fornuftig ut! Kjøpe en chip som koster rundt 500 kr for BARE å se DVD filmer, istede for og kjøpe DVD kitet til 250? Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 (Oppfordrar ingen til å kjøpe chip for å spele pirat kopierte spel. Det er ulovleg og straffbart. Eg bruker berre chippen til å sjå DVD ar utan å måtte kjøpe DVD kit Ja det hørtes jo veldig fornuftig ut! Kjøpe en chip som koster rundt 500 kr for BARE å se DVD filmer, istede for og kjøpe DVD kitet til 250? LoL : Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 (Oppfordrar ingen til å kjøpe chip for å spele pirat kopierte spel. Det er ulovleg og straffbart. Eg bruker berre chippen til å sjå DVD ar utan å måtte kjøpe DVD kit Ja det hørtes jo veldig fornuftig ut! Kjøpe en chip som koster rundt 500 kr for BARE å se DVD filmer, istede for og kjøpe DVD kitet til 250? heheh... Gotcha! Noen som vet om en plass der de selger orginal versionen av x-box kontrollen? Finner bare kontroll s i butikk hyllene Lenke til kommentar
ilex Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 tror MS har sluttet å lage org. joypad'en. syntes ikke den var for stor jeg heller. litt knotete knapper kanskje... men nå har jeg såvidt tatt i greiene uansett, konsoller huff Lenke til kommentar
ilex Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 urgh.. er det ikke noen måte å sette emoticons i mine egne poster til always off, glemmer å ta vekk V'en alltid -_-. fant ikke noe i kontrollpanelet, kun for alle poster. Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Når jeg fikk xbox'en satt jeg vel i 2 uker å spilte, KONSTANT (spiste og gikk på do seff..) Kontrollen er jævli god!!! , Men fikk neste vannblemmer på tomlene! MeSs Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Når jeg fikk xbox'en satt jeg vel i 2 uker å spilte, KONSTANT (spiste og gikk på do seff..) Kontrollen er jævli god!!! , Men fikk neste vannblemmer på tomlene!MeSs En Überfanatisk hardcore-gamer kompis av meg fikk flere ganger åpne kjøttsår på fingrene av PS2- kontroller`en. Han trodde at desto hardere han trykket på knapp venstre; desto raskere forflyttet han seg til venstre. Da vi spilte slåsspill-turnering sto han 50 cm fra TV og kastet kroppen i den retningen han trykket. Med det resultat at vi ikke så noe. Men, han var ikke noe særlig tess, så han fikk bank fordet Lenke til kommentar
joac Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Noen som vet om en plass der de selger orginal versionen av x-box kontrollen? Finner bare kontroll s i butikk hyllene Ram & Rom selger de originale ihvertfall (jeg så en på Ram og Rom i bogstadveien sist fredag) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå